مرجع خبری پرسپولیس : مدافع تیم پرسپولیس که در جریان اردوی اردبیل دچار مصدومیت شده بود با برطرف شدن مصدومیتش از دیروز تمرینات گروهی خود را آغاز کرد.

 

“ابراهیم شکوری” گفت: خدا را شکر که مجبور نشدم پایم را جراحی کنم و در عوض با تمرینات ویژه‌ای که دکتر زرینه برایم در نظر گرفته بود کم‌کم آماده شدم و از دیروز تمرینات گروهی خود را آغاز کردم.

 

وی در ادامه افزود: همزمان با تمرینات فیزیوتراپی تمرینات بدنسازی را نیز زیر نظر مولایی انجام دادم و به همین دلیل کاملا آماده انجام بازی هستم و اگر دایی صلاح بداند مقابل تیم صنعت نفت به میدان خواهم رفت.

 

 

شکوری در رابطه با اینکه نورمحمدی توانست جای ثابتی در تیم پرسپولیس پیدا کند، اظهارداشت: رضا بازیکن خوبی است و با عملکرد خوبی که داشت توانست جای خود را در ترکیب پیدا کند البته همه مدافعان ما از بهترین بازیکنان لیگ هستند و به مرور زمان بهتر می‌شویم.

 

وی در پاسخ به اینکه دایی هنوز نتوانسته از خط دفاع مطمئن شود و در هر بازی تغییر سیستم می‌دهد، گفت:وقتی تیم می‌بازد سرمربی مجبور به تغییر سیستم است و وقتی که تیم نتیجه بگیرد کمتر کسی دست به ترکیب تیم برنده می‌زند.

 

شکوری در پایان خاطرنشان کرد: بازی خیلی سختی را در آبادان پیش رو خواهیم داشت. بازیکنان نفت اولین سال حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کنند و به همین دلیل از انگیزه بالایی برخوردار هستند و این کار ما را سخت می‌کند اما ما به هیچ عنوان امتیاز از دست نمی‌دهیم و دست پر به تهران بازمی‌گردیم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)