مرجع خبری پرسپولیس : شايد مربي مثل حسين عبدي در ليگ برتر ما كم باشد، با اخلاق خوش و بدون حاشيه، اميدوار به آينده و تلاش براي آموختن و بعد آموزش دادن.

حسين عبدي با همه صحبت‌هاي جدايي‌اش از پرسپوليس، امسال نيز اين تيم را همراهي مي‌كند و براي سال آينده برنامه‌هايي دارد.

تمرين‌ها خوب پيش مي‌رود؟
شكر خدا همه چيز خوب است. تمرين‌هاي مناسب و فرصت كافي هم براي رويارويي با حريف آباداني داريم و مي‌توانيم روي تاكتيك‌هاي تيم بيشتر كار كنيم.


از بازيكناني كه در تيم ملي هستند در بازي مقابل صنعت نفت استفاده مي‌شود؟
بعد از بازگشت ملي پوشان، حتما ريكاوري خواهيم داشت و بعد از ريكاوري با نظر سرمربي تيم و بسته به شرايط ملي‌پوشان از آنها مقابل نفت آبادان استفاده مي‌كنيم. بازيكنان ملي پوش از نفرات اصلي تيم ما هستند و ما در طول مسابقات به آنها نياز داريم. در پرسپوليس شرايط براي همه يكسان است و به هر بازيكني كه آماده باشد و بتواند نظر كادر فني را جلب كند، مطمئنا بازي داده مي‌شود.

 


كمترين توجه را به حاشيه‌ها داريم و با صحبت ديگران، تيم را ارنج نمي‌كنيم. اميدواريم تمام بازيكنان در شرايط مطلوب قرار بگيرند چرا كه با بازي‌هايي كه در پيش داريم، حتما از همه بازيكنان استفاده مي‌شود.


در بازي مقابل نفت آبادان، شيث را در زمين مي‌بينيم؟

حتما ايشان بازي خواهند كرد. اين بازيكن از نفرات اصلي تيم است و ما هم به وجود ايشان براي تقويت دفاع پرسپوليس نياز داريم.


طراح اصلي تمرين‌هاي پرسپوليس، شما هستيد، علاقه خودتان است يا وظيفه محول مي‌شود؟

ببينيد، همه براي موفقيت تيم تلاش مي‌كنند و من هم هر كاري از دستم بر بيايد، كوتاهي نمي‌كنم. طراحي تمرين‌هاي تيم هم وظيفه‌اي است كه به من محول مي‌شود و اميدوارم بتوانم خوب انجام دهم.


بازي مقابل نفت آبادان را چطور پيش‌بيني مي‌كنيد؟

بازيكنان و كادر فني نفت آبادان انگيزه زيادي دارند ولي پرسپوليس در شرايط فعلي از هيچ تيمي شكست نمي‌خورد و به نظرم در آبادان رقيب اصلي ما گرما باشد. معمولا قبل از مسابقه حرف‌هايي زده مي‌شود كه نبايد به آنها توجه كرد. اگر قوي باشيم، درون زمين حرف‌مان را مي‌زنيم.


كي شما را در لباس سرمربيگري مي‌بينيم؟

در فصل نقل و انتقالات ليگ دهم، پيشنهادهايي براي سرمربيگري داشتم اما به خاطر مشغله زياد و تحصيل قبول نكردم. يك سال از تحصيلاتم باقي مانده، مي‌خواستم راحت‌تر به تحصيلاتم برسم. اگر عمري باشد سال آينده سرمربيگري يكي از تيم‌هاي ليگ برتري را برعهده مي‌گيرم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)