مرجع خبری پرسپولیس : هافبك تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: براي گرفتن 3 امتياز در مقابل نفت آبادان، بايد در خط هافبك باهوش باشيم.

 

محمد نوري اظهار داشت: بازي تداركاتي خوبي را در برابر ارمنستان برگزار كرديم. با توجه به اينكه كادر فني از عملكرد ما رضايت داشت، نتيجه‌اش را در بازي‌هاي آينده تيم ملي خواهيد ديد.

وي افزود: بازيكنان تيم ملي نياز به هماهنگي بيشتري دارند تا بتوانند راحت تر در زمين تاكتيك‌هاي خود را پياده كنند. من هم در پرسپوليس آنقدر تلاش مي‌كنم كه با درخششم، اين بار در تركيب تيم ملي بهتر از گذشته و از دقيقه يك قرار بگيرم.

 

نوري درباره بازي مقابل نفت آبادان گفت: اين تيم را به خوبي آناليز كرديم. براي رسيدن به 3 امتياز بايد در خط هافبك باهوش باشيم. نفتي‌ها نشان دادند تيمي منسجم و با انگيزه هستند.

 

وي افزود: بدون شك آنها برابر ما نيز با انگيزه ظاهر خواهند شد؛ اما پرسپوليس به دنبال امتياز است و دوست ندارد دست خالي از آبادان برگردد.
وي در خصوص گرماي هوا آبادانعنوان كرد: اين موضوع سختي خاص خودش را دارد. اميدوارم با توجه به اينكه بازي در ساعت خوبي برگزار مي‌شود، بتوانيم نفتي ها را غافلگير كنيم و به امتياز دلخواه خود برسيم چون دوست نداريم از بقيه رقيب ها جا بمانيم.

 

نوري درباره غيبت كريم باقري گفت: نبود آقاي كريم براي ما گران تمام مي‌شود. ايشان بازيكن بزرگي است و از روز اول هم گفتم، افتخار مي‌كنم كنار كريم باقري بازي مي‌كنم. بازيكنان خوبي مثل مازيار زارع و ساير دوستان من در پرسپوليس نيز تلاش مي‌كنند تا تيم محبوب پايتخت امسال در 3 جام موفق شود. البته كار سختي داريم؛ اما مطمئن باشيد امكان پذير است.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)