پرسپولیس نیوز : ضیا عربشاهی پیشکسوت فوتبال ایران، گفت: تیم ملی سوریه برای دیدار با ایران انگیزه های بسیار زیادی دارد و اصلا نباید این تیم را دست کم بگیریم.

پیشکسوت فوتبال ایران روز شنبه در خصوص دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و سوریه، گفت: سوریه و عراق شباهت های زیادی به فوتبال ایران دارند و همیشه برای ما خطرناک هستند. بازیکنان تیم ملی نباید این تیم را دست کم بگیرند زیرا در چنین شرایطی قطعا دچار مشکل خواهیم شد.
وی با اشاره به انگیزه های تیم ملی سوریه، ادامه داد: سوریه برای این بازی انگیزه های زیادی دارد تا بتواند به پلی اف صعود کند و قطعا برای هر سه امتیاز به ورزشگاه آزادی خواهند آمد.
بازیکن اسبق تییم ملی فوتبال ایران، گفت: باید به «کارلوس کی روش» سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تبریک بگویم که در دوران حضورش توانست اتحاد خوبی میان بازیکنان ایجاد کند. یکی دیگر از کارهای خوب او مشخص نبودن ۱۱ بازیکن اصلی تیم ملی است که این به تمامی بازیکنان انگیزه داده است.
وی تصریح کرد: تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات مقدماتی جام جهانی با برنامه ترین تیم آسیا است و این مساله دلیل اصلی صعود آسان ما به جام جهانی است.
عربشاهی اظهار کرد: تیم ملی در مقابل کره هم بدشانسی آورد و اگر عزت الهی اخراج نمی شد ما شانس زیادی برای برد داشتیم و البته پس از اخراج این بازیکن هم با تعویض های خوبی که صورت گرفت، توانستیم بازی را در اختیار بگیریم.
پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص شانس تیم ملی برای صعود از گروه خود در جام جهانی روسیه، گفت: تیم ملی برای صعود از گروه خود شانس دارد، اما به شرطی که فدراسیون فوتبال برای این تیم هزینه کند و تا جام جهانی اردوهای خوبی را در نظر بگیرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)