مرجع خبری پرسپولیس : داستان همكاري هروه اوساله با پرسپوليس به‌خاطر ابتلاي اين بازيكن به بيماري هپاتيت نوع B كاملا منتفي شد و همه منتظر فسخ قرارداد او بودند اما اين اتفاق هنوز رخ نداده است.

 

از قرار معلوم مشكلاتي بر سر راه فسخ قرارداد اين مهاجم آفريقايي وجود دارد كه البته از جانب خود او است. مصطفي شكري معاون حقوقي باشگاه پرسپوليس در اين‌باره توضيح مي‌دهد:

 

 «آقاي اوساله خودش روز پنج‌شنبه به باشگاه مراجعه كرد. ايشان گفت به مدير برنامه‌هايش دسترسي ندارد و مجبور شديم با خودش به زبان انگليسي دست و پا شكسته صحبت كنيم.»

  

 شكري ادامه مي‌دهد: «پيش از حضور اوساله در باشگاه، ما توافقنامه‌اي تهيه كرده بوديم تا با امضاي آن موضوع تمام شود. ما لزوم استرداد 30 هزار دلار كه در موقع امضاي قرارداد به ايشان داده شده و 12 هزار دلاري كه به مدير برنامه‌هايشان پرداخت شده را به توافقنامه اضافه و به ايشان ابلاغ كرديم.

 

 به همين منظور مدير برنامه‌هاي ايشان از اتريش با ما تماس گرفت و ما موضوع را با ايشان در ميان گذاشتيم.» از قرار معلوم با پرداخت اين هزينه‌ها از طرف اوساله و مدير برنامه‌هايش مخالفت شده چرا كه شكري مي‌گويد:

 

 «اگر به اين طريق موضوع حل نشود، اوساله داراي مشكل حقوقي خواهد شد. ما حق خودمان را در اين قضيه محفوظ مي‌دانيم و اگر مشكل حل نشود، اوساله خارج از ايران هم بازي نخواهد كرد.» وي ضمن اشاره به قرارداد اوساله مي‌گويد: «در قرارداد ايشان بندي وجود دارد مبني بر اينكه همكاري ايشان ملزم به تست پزشكي و سلامت او است و حالا با محرز شدن بيماري، ايشان بايد جريمه‌ها و پول‌هايي كه به ايشان پرداخت شده را مسترد كند.»

 

شكري مي‌گويد: «اوساله گفت كه فعلا نقدينگي ندارد تا پولي كه گرفته را برگرداند اما ما موضع‌مان را اعلام كرده‌ايم و منتظر هستيم تا ايشان و مدير برنامه‌هايشان آن 30 هزار دلار به علاوه 12 هزار دلار مدير برنامه‌هايشان را برگردانند. البته هزينه بليت رفت و آمد و اقامت هم هست كه براي پس دادن آنها به اوساله مهلت مي‌دهيم.»

 

اما داستان جايگزيني اوساله هم در ميان است و انگار پرسپوليس چاره‌اي ندارد و بايد براي پر كردن جاي او تا نيم‌فصل صبر كند: «سهميه بازيكن خارجي غير آسيايي ما با اوساله پر بود.

 

 البته ما يك جاي خالي ديگر در ليست‌مان داريم اما حرف سازمان ليگ منطبق با ضوابط است و باقي قضايا به مديريت فني تيم برمي‌گردد كه زودتر از نيم‌فصل قصد جايگزيني اوساله را دارد يا نه.»نكته جالب اينجاست كه مدير برنامه‌هاي هروه اوساله هنوز به تهران نيامده و برخلاف اخبار رسيده، مذاكرات آخر هفته گذشته بدون حضور وي انجام شده است.

 

 حال بايد منتظر ماند و ديد با ورود او به ايران و مذاكرات رودررو آيا اوساله و مدير برنامه‌هايش حاضر به پرداخت 42 هزار دلار خواهند شد يا نه. گفته مي شود امروز مذاكرات طرفين از سر گرفته خواهد شد.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)