پرسپولیس نیوز :پیشکسوت فوتبال پرسپولیس گفت: برانکو تدابیر خاص خودش را در مورد تعویض‌هایش دارد که خوشبختانه همیشه جواب داده است.

رضا شاهرودی در خصوص پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل الاهلی عربستان در مرحله یک‌چهارم لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود. قبلا هم گفته بودم می‌توانیم این تیم را شکست دهیم. جای تشکر داره از تمام بازیکنان و کادر فنی که با تمرکز بالا وارد بازی شدند و شادی را به ملت ایران هدیه دادند.

وی در مورد اخراج کامیابی‌نیا در دقیقه ۱۱ بازی گفت: حساسیت بالای بازی منجر به اشتباه کامیابی‌نیا و اخراج او شد. بعد از اخراج او فشار زیادی روی تیم بود ولی بچه‌ها توانستند به خوبی جای او را پر کنند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره تعویض‌های برانکو گفت: برانکو تدابیر خاص خودش را در مورد تعویض‌هایش دارد که خوشبختانه همیشه جواب داده است، هم در بازی رفت و هم رد بازی برگشت. دیدیم که منشا در هر ۲ بازی تعویض و در هر ۲ برای پرسپولیس گل زد.

شاهرودی در پایان در خصوص دیدار بعدی این تیم مقابل الهلال گفت: من به این پرسپولیس امید دارم. حق این بازیکنان و کارد فنی قهرمانی است و ان‌شاءالله به این مهم دست پیدا می‌کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)