مرجع خبری پرسپولیس : تازه ترین خبرها از حواشی فوتبال ایران

 

نژادزماني: مس بازيکن يک ميلياردي هم دارد

 

فتح ا… نژادزماني در گفت و گو با فارس در مورد اظهارات اکبر ميثاقيان مبني بر اينکه بازيکن يک ميليارد توماني بايد هم 5 گل بزند گفت: اکبر ميثاقيان درست تشخيص داده و قيمت واقعي ادينهو يک ميليارد تومان است اما بايد ديد باشگاه مس براي خريد او چه مبلغي هزينه کرده است؟

 

وي ادامه داد: مس کرمان به هيچ بازيکني بيش از سقف قرارداد که 350 ميليون تومان است نداده و قرارداد بازيکنان ما در فدراسيون موجود است.البته مس کرمان بازيکن يک ميليارد توماني باز هم دارد بازيکناني که ايراني هستند و در هفته هاي آينده آنها را به ميدان خواهيم آورد.

 

مديرعامل باشگاه مس در مورد تحول يکباره تيم گفت: هيچکس حرف هاي من را باور نداشت. من گفته بودم تيم ما تغيير و تحولات زيادي داشت و به مرور بهتر مي شود و ديديد که همين اتفاق رخ داد. کدام تيم را سراغ داريد که 12 بازيکن بومي داشته باشد؟ مس اين تعداد بازيکن را در اختيار دارد.

 

مهدوي کيا: نمي توان از اخلاق و جوانمردي حرف زد

کاپيتان استيل آذين معتقد است تا زماني که وضعيت ورزشگاه ها و رفتار تماشاگران اصلاح نشود، نمي توان از اخلاق و جوانمردي حرفي زد.

مهدي مهدوي کيا درباره ديدار با استقلال، گفت: فکر مي کنم دو تيم فوتبال خوب و هجومي را ارايه دادند. مي توانستيم بعد از به ثمر رسيدن گل دوم، برنده با شيم. با اين تساوي، در پايان هفته چهارم با 8 امتياز، فاصله اي با صدر نداريم و قطعا اين جايگاه را هر چه زودتر به دست خواهيم آورد.

 

کاپيتان استيل آذين افزود: در صحنه گل اول استقلال، داور بايد بازي را متوقف مي کرد. خطا روي دروازه بان تيم ما مشهود بود؛ اما اين امر از ديد داور پنهان ماند. در طول بازي خطاي بدي روي من انجام شد که هنوز هم گردنم درد مي کند؛ اما داور آن را ناديده گرفت. چند لحظه بعد داور ضربه کاشته اي را براي حريف گرفت که به هيچ وجه خطا نبود. او چند بار خطاي بازيکنان حريف را روي بازيکنان ما ناديده گرفت؛ اما در موارد مشابه، حرکت بازيکنان ما را خطا تشخيص داد.

 

کاپيتان استيل آذين در رابطه با فحاشي برخي تماشاگران حاضر در ورزشگاه آزادي، خاطر نشان ساخت: فکر مي کنم هر زماني تماشاچي ما و هوادار برد و باخت را هضم کرد، شرايط بهتري را در ورزشگاه ها شاهد خواهيم بود. بعضي باشگاه ها بحث فرهنگي را مطرح مي کنند؛ اما در ورزشگاه ها وضعيت مطلوبي را شاهد نيستيم. تا زماني که شاهد فحاشي در ورزشگاه ها باشيم، عملا از اخلاق و جوانمردي نبايد حرف زد.

 

مايلي کهن: خدا همه بيماران و خاله ما را شفا بدهد

سرمربي تيم فوتبال سايپا گفت: خدا همه بيماران و خاله ما را شفا بدهد.

 

محمد مايلي کهن پس از شکست برابر ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: ذوب آهن تيم کمي نبود و ما همانند هفته گذشته گل خورديم، وقتي وسط زمين هند مي شود و داور اهميتي نمي دهد؛ همان توپ مي رود و به گل تبديل مي شود. به هر حال ما با نايب قهرمان ليگ برتر و نماينده ايران در جمع 8 تيم برتر آسيا بازي کرديم. وي ادامه داد: بد بازي نکرديم و موقعيت هاي خوبي داشتيم، اما متأسفانه توپ هايمان به گل نرفت و شانس با ما يار نبود.

 

نشاط جو: داور اشتباه نمي کرد، استيل آذين پيروز مي شد

دروازه بان استيل آذين گفت: اگر اشتباهات داوري وجود نداشت، بي گمان برنده بازي با استقلال ما بوديم. حميد نشاط جو ادامه داد: بازيکنان و کادر فني زحمت زيادي کشيدند، اما اشتباهات داوري روي گل اول باعث شد تيم ما متزلزل شده و اين حواشي به وجود بيايد.

 

وي افزود: روي گل اول اعتراض داشتم، زيرا اعتقاد دارم بازيکن استقلال روي من خطا کرد. اگر اشتباهات داوري نبود بي گمان برنده بازي بوديم، ضمن اينکه متأسفم که هواداران استقلال عليه من شعار دادند.

 

ابراهيم زاده: پيروزي ارزشمندي در کرج کسب کرديم

سرمربي تيم ذوب آهن اصفهان با بيان اينکه با توجه به غيبت سه بازيکن اصلي تيمش از پيروزي در زمين سايپا بسيار راضي است، گفت: سه امتياز ارزشمندي را در اين ديدار به دست آورديم

 

منصور ابراهيم زاده گفت: با توجه به مصدوميت قاضي و نورمحمدي و محروميت خلعتبري، مي دانستيم بازي سختي برابر تيم مايلي کهن که از بازيکنان جوان و با انگيزه سود مي برد، پيش رو داريم، اما در نهايت نتيجه به دست آمده در اين ديدار بسيار راضي کننده بود.

 

وي ادامه داد: در اين ديدار منتظر اشتباه بازيکنان جوان تيم سايپا و استفاده از آنها براي رسيدن به گل بوديم و با توجه به شناخت کامل از نقاط ضعف و قوت اين تيم، در نهايت موفق به کسب سه امتياز بازي با سايپا شديم.

 

سرمربي تيم فوتبال ذوب آهن سه امتياز اين ديدار خارج از خانه را براي تيم ذوب آهن بسيار مهم دانست و در مورد داربي اصفهان در هفته آينده تأکيد کرد: سپاهان هميشه تيمي قدرتمند است و نمي توان با تکيه بر نتايج اين تيم در ابتداي فصل، آنها را ارزيابي کرد. البته اميدوارم براي آن ديدار بازيکنان مصدومان برسند و بتوانند بيش از پيش به موفقيت مان در آن ديدار کمک کنند.

 

ابراهيم زاده در پايان گفت: در آن بازي مهم هر تيمي که مرتکب اشتباه شود، نتيجه را به سود تيم ديگر رقم خواهد زد. قطعاً امتياز گرفتن در آن مسابقه به ما کمک مي کند که روند روبه رشدمان در ليگ برتر را ادامه داده و حتي از روحيه بالاتري براي موفقيت در مسابقات ليگ قهرمانان آسيا برخوردار باشيم.

 

کعبي: راضي بودم استيل آذين ببازد

مدافع تيم فوتبال استيل آذين گفت: حاضر بودم استيل آذين به استقلال ببازد، اما بازي مساوي نشود.

 

حسين کعبي در گفتگو با فارس عنوان کرد: اگر استقلالي ها مي گويند که حقشان در ديدار با ما برد بوده است حتماً راست گفته اند. گل اولي که به ثمر رساندند روي دروازه بان ما خطا کرده بودند. روي گل دوم هم ميداوودي با سر ضربه زد، اما داور خطاي بازيکن استيل آذين را گرفت.

 

وي در مورد اخراج فريدون زندي نيز عنوان کرد: اگر من مي دانستم چرا زندي را اخراج کرد مي گفتم. من نمي گويم کار زندي براي بلند کردن ميداوودي درست بود يا نه. اما داور بايد طوري قضاوت مي کرد که بازيکنان استيل آذين را عصباني نمي کرد.

 

کعبي با بيان اينکه نمي خواهد در مورد هيچ داوري حرف بزند، ادامه داد: بهتر است در مورد داوري که به بازيکنان دو تيم حرف نامربوط مي زند، حرفي نزنم. سال گذشته در بازي با تراکتورسازي در دقيقه 90 براي حريف پنالتي گرفت که اصلاً درست نبود.

 

قلعه نويي: بگذاريد مرا سنتي بخوانند

سرمربي تيم فوتبال سپاهان گفت: ايرادي ندارد مرا سنتي بدانند اگر تيمم نتيجه بگيرد.

 

امير قلعه نويي پس از پيروزي يک بر صفر سپاهان برابر شاهين اظهار داشت: ما به اين پيروزي نياز داشتيم تا بازيکنانمان از لحاظ روحي و رواني به شرايط مساعد بازگردند. با اضافه شدن بازيکنان مصدوم سپاهان روز به روز بهتر خواهد شد و عملکرد مناسبي از خود به نمايش خواهد گذاشت.

 

وي درباره نفوذ بازيکنان سپاهان از جناحين خاطرنشان کرد: ما در تمرينات روي اين موضوع کار مي کنيم و فصل گذشته هافبک هاي راست خوبي نداشتيم، اما با جذب خسرو حيدري اين کاستي را از بين برديم و تلاش مي کنيم از جناحين بيشتر نفوذ کنيم، البته هر بازي شرايط خود را دارد و با ترکيبي جداگانه وارد ميدان مي شويم.

 

وي درباره صحبت هاي علي پروين مبني بر موفقيت مربيان سنتي افزود: به نظر من سنت چيز بدي نيست، اما در مورد مسائل علمي فوتبال بايد بگويم من تمام دوره هاي دانشگاهي را سپري کرده ام و آخرين دوره مربيگري حرفه اي را گذرانده ام. برخي گروه ها هستند که دائم به دنبال تخريب قلعه نويي هستند و هر کاري که وي انجام دهد مورد انتقاد قرار مي دهند. دو ماه در کنار مربيان بزرگ بايرلورکوزن کار کرده ام و چهار سال دوران حرفه اي مربيگري را گذرانده ام. بگذاريد سپاهان نتيجه بگيرد و مرا سنتي بخوانند.

 

اميرآبادي: دقت مي کرديم استقلال برنده بازي بود

مدافع تيم فوتبال استقلال گفت: اگر دقت مي کرديم مي توانستيم برنده بازي با استيل آذين باشيم.

 

مهدي اميرآبادي اظهار داشت: بازي خوبي را در نيمه دوم انجام داديم و حملات زيادي روي دروازه حريف طراحي کرديم. با توجه به اينکه بايد 3 امتياز را مي گرفتيم، بي محابا حمله کرديم که موجب شد گل دوم را دريافت کنيم، اما خوشبختانه در پايان توانستيم گل خورده را جبران کنيم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)