پرسپولیس نیوز : پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس نباید گول ۲ بازی رفت و برگشت با الاهلی را می‌خورد چون این تیم کاملا با الهلال متفاوت بود. 

سهراب انتظاری در خصوص دیدار تیم فوتبال پرسپولیس مقابل الهلال در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: در فوتبال هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد. روز بدی برای پرسپولیس بود. پرسپولیس در آستانه این بازی بدشانسی آورد و با محرومیت طارمی مواجه شد. کامیابی‌نیا و حسینی و انصاری که جزو ارکان اصلی پرسپولیس به حساب می‌آیند هم در این بازی محروم بودند. دست برانکو هم در این زمینه خالی ماند و در مجموع الهلال با شناخت کامل مقابل پرسپولیس قرار گرفته بود.

وی ادامه داد: خط دفاعی پرسپولیس اصلا هماهنگ نبود و فاصله زیادی بین خطوط دیده می‌شد. نمی‌دانم چرا ولی بازیکنان تمرکز نداشتند و نمی‌دانستند باید چه‌کار کنند. ما نباید گول الاهلی را می‌خوردیم. این تیم کاملا با الهلال متفاوت بود. الهلال بی‌نقص بازی کرد و دیدیم چه هماهنگی بین بازیکنان آنها وجود داشت.

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: باید به بازیکنان باغیرت پرسپولیس تبریک بگوییم که تا اینجا عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند. باید تا بازی برگشت صبر کنیم و ببینیم سرنوشت چه چیزی را رقم می‌زند.

انتظاری تصریح کرد: مصلح بازیکن بسیار خوبی است و جزو پدیده‌های لیگ ما به حساب می‌آید. نمی‌خواهم از کسی انتقاد کنم ولی این مسابقه در سطح لیگ نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا بود و بهتر بود برانکو در این مسابقه از یک بازیکن با تجربه‌‌تر استفاده می‌کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)