مرجع خبری پرسپولیس : مربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه هدفمان قهرمانی در لیگ برتر است گفت: راه‌آهن تیم خطرناکی است و نشستن روی نیمکت تیم روبروی راه آهن برایم سخت است.

مهدی تارتار در مورد آخرین وضعیت پرسپولیس پیش از دیدار با راه‌آهن گفت: کسب پیروزی 6 امتیازی و با ارزش در آبادان، روحیه بازیکنان را افزایش داده و امیدوارم نفرات تیم با شرایط فعلی بتوانند با قدرت بیشتری در مسابقات به میدان رفته و روند موفقیت‌های ما در بازی‌های آینده هم ادامه داشته باشد.

وی اضافه کرد: هدفمان قهرمانی در لیگ برتر است و برای رسیدن به این هدف باید روند فعلی را با پیروزی برابر حریفان بدون توجه به نام و جایگاه آنها، ادامه دهیم.


مربی تیم فوتبال پرسپولیس همچنین اظهار داشت: در این هفته رقیبان‌مان با همدیگر بازی دارند و این می‌تواند فرصت مناسبی برای پرسپولیس باشد تا با پیروزی برابر راه‌آهن در ورزشگاه آزادی به صدرجدول نزدیک‌تر شویم.

 

 

تارتار در مورد وضعیت تیم راه‌آهن تاکید کرد: راه‌آهن تیم خطرناکی است و همیشه مقابل تیم‌های بزرگ عملکرد خوبی داشته است. کاری به نتایج راه‌آهن ندارم زیرا با تماشای بازی‌های این تیم به این نتیجه رسیدم که عملکرد آنها با نتیجه بدست آمده متفاوت است و شایسته شکست در بازی‌های گذشته نبوده اند.

وی همچنین افزود: سال‌های خوبی را در تیم راه‌آهن سپری کردم و نشستن روی نیمکت تیم دیگر برابر این تیم برایم سخت است. البته به نظرم امسال راه آهن مهره‌های بهتری را نسبت به سال گذشته جذب کرده و برای رسیدن به هماهنگی نیاز به زمان دارد.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان در مورد نتایج اخیر پرسپولیس گفت: تفکر نتیجه گرایی نداریم و می‌خواهیم هم زیبا بازی کنیم و هم برابر حریفان به پیروزی برسیم. علی دایی هم بارها در زمان تمرینات و مسابقات به بازیکنان تاکید دارد روی زمین بازی کنند ولی در مجموع اگر توپ‌های ما تبدیل به گل شود، این مسائل هم دیده نخواهد شد.

دیدار تیم‌های فوتبال راه آهن شهرری و پرسپولیس تهران در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور ساعت 21:45 دقیقه پنجشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)