مرجع خبری پرسپولیس : ظاهرا باز هم همان اتفاق فصل گذشته دارد براي سپهر حيدري تكرار مي‌شود.


مدافع پرسپوليسي‌ها مثل فصل گذشته كه در شروع فصل نيمكت‌نشين بود، بعد از دو سه بازي بالاخره توانست به تركيب اصلي راه پيدا كند و احتمالا باز هم تا آخر فصل جزو مهره‌هاي اصلي تيم خواهد بود چرا كه سپهر با انگيزه بالايي كه دارد تا به حال بازي‌هاي خوبي انجام داده و قصد دارد هر روز هم بهتر از ديروز باشد.

ظاهرا بازي سخت و نفسگيري را در آبادان پشت سر گذاشتيد …


دقيقا همين‌طور است. ما در آبادان بازي سختي داشتيم چون هوا واقعا گرم بود اما ما در آبادان به دنبال 3 امتياز بوديم و البته توقع هم نداشتيم كه نفت ما را تا اين حد تحت فشار قرار بدهد كه اين اتفاق افتاد و ما در يك بازي سخت و نفسگير توانستيم تيم خوب و هماهنگ نفت آبادان را شكست بدهيم.

 

دليل آن هم چيزي نيست جز مردانه جنگيدن بازيكنان‌مان. در اين بازي واقعا بچه‌ها مردانه جنگيدند و درحالي كه شرجي بودن هوا، مخصوصا در نيمه دوم اجازه نمي‌داد نفس بازيكنان بالا بيايد، همه با دل و جان بازي كردند تا پيروز شويم و فاصله‌مان را با صدر جدول به حداقل برسانيم.

 


پس دليل اينكه حريف در نيمه دوم خيلي فشار مي‌آورد، شرجي بودن هواي آبادان بود.
خب طبيعي بود كه حريف فشار بياورد چون آنها چيزي براي از دست دادن نداشتند. البته ما هم اجازه كار به آنها نداديم و تلاش مي‌كنيم تا در بازي‌هاي بعد هم تمركزمان را بيشتر كنيم.


خب با اين پيروزي كه مقابل تيم صدرنشين به‌دست آورديد و به صدر جدول هم نزديك شديد، از الان مي‌شود در مورد قهرماني صحبت كرد.
ببينيد، قهرماني پرسپوليس بستگي به تلاش خود بازيكنان و كادر فني دارد. البته قبل از همه اينها خدا بايد بخواهد و كمك كند اما به هرحال از الان نمي‌شود در مورد قهرماني حرف زد چون راه زيادي تا پايان ليگ مانده.


البته براي رسيدن به اين هدف، بايد حاشيه‌هاي تيم را هم كم كرد …

من در پرسپوليس حاشيه‌اي نمي‌بينم، اگر منظورتان ناراحتي بعضي بازيكنان از نيمكت‌نشيني است، اين مساله هميشه وجود دارد اما اينگونه ناراحتي‌ها حاشيه‌ساز نمي‌شود. من هم زماني نيمكت‌نشين بودم و از اين مساله ناراحت بودم چون دوست داشتم بازي كنم و به تيمم كمك كنم اما هيچ وقت ناراحتي‌ام حاشيه‌ساز نشد چون تيم را دوست داشتم. الان هم فكر مي‌كنم بازيكناني هم كه از نيمكت‌نشيني ناراحتند فقط به همين دليل است.


اما چندي پيش جر و بحث 2 بازيكن تيم‌تان، حاشيه زيادي به‌وجود آورد.

باور كنيد اين 2 بازيكن با هم مشكلي ندارند و فقط براي هم كري مي‌خوانند. تنها مشكل آنها اين است كه با صداي بلند براي هم كري خواني مي‌كنند اما هيچ‌گونه جر و بحثي وجود ندارد.


به هرحال اگر حواشي اينچنيني هم به‌وجود بيايد، ممكن است تيم ضربه بخورد.

بازيكنان پرسپوليس بچه نيستند و تحت تاثير اين حرف‌ها قرار نمي‌گيرند و مطمئن باشيد تا زماني كه دايي سرمربي پرسپوليس است و كاشاني مديرعامل باشگاه، كسي جرات ندارد براي تيم حاشيه درست كند. الان هم ما تيمي بدون حاشيه هستيم.


راستي، جريان شيث چه بود؟ بالاخره از كي مي‌تواند بازي كند؟
نمي‌دانم چون اين مساله به كادر فني برمي‌گردد اما اين را بايد بگويم كه شيث بازيكن خيلي خوبي است.


اين هفته برابر راه‌آهن بازي داريد، به نظرت اين بازي هم سخت است يا …
مطمئنا سخت است. قبول دارم كه راه‌آهن تيم ته جدولي است اما بازي با تيم‌هاي ته جدولي سخت‌تر است و بايد مراقب باشيم، ضمن اينكه به‌خوبي مي‌دانيم نبايد مغرور شويم چون غرور باعث افت تيم و شكست مي‌شود.


اما راه‌آهن در بازي هفته قبل برابر صبا 5 گل خورد و باخت. اين باخت شايد حتي به تيم‌تان روحيه بدهد.

نه، من اصلا اين مساله را قبول ندارم. راه‌آهن حتي اگر 18 گل هم مي‌خورد، براي ما فرق نمي‌كرد چون آنها جلوي پرسپوليس هميشه انگيزه بالايي دارند، ضمن اينكه راه‌آهن تيم كوچكي نيست چون آنها مربي بزرگي دارند اما قصد ما اين است كه 3 امتياز را بگيريم و بعد از يك سال و نيم به صدر جدول برسيم.


همه بازيكنان بودن در تيم ملي را دوست دارند، شما چطور؟

تمام سعي‌ام را مي‌كنم كه براي پرسپوليس مثمر ثمر باشم و اگر در اين تيم خوب باشم، حتما به تيم ملي هم مي‌رسم و دوست دارم براي تيم ملي بازي كنم . آقاي قطبي شناخت بسيار خوبي از بازي من دارد و اميدوارم در جام ملت‌هاي آسيا بازي كنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)