مرجع خبری پرسپولیس : صاحبه سعيد حلافي قبل از بازي با صنعت نفت باعث شد تا حاشيه‌هاي زيادي براي او به وجود بيايد.

 

حلافي تهديدها را تاييد مي‌كند و درباره حضورش در آبادان مي‌گويد: «جريان تهديد كاملا درست است. من از سوي يك فرد ناشناس تهديد شدم. جالب اينكه زماني هم كه تيم داشت از فرودگاه به هتل مي‌رفت حتي چند نفر آمدند و مرا باز هم تهديد مي‌كردند. بعد از آن هم در ورزشگاه چند نفر به من توهين كردند اما هواداران نفت آنها را از خود دور كردند و حتي مرا تشويق هم مي‌كردند. من اين لطف هواداران آباداني را اصلا فراموش نمي‌كنم.»

 

 حلافي كه بازي با نفت را يك بازي خوب مي‌داند، معتقد است گرما و شرجي هواي آبادان حتي او را هم اذيت كرده: «ما بازي خوبي انجام داديم اما گرما و شرجي هوا براي من هم عجيب بود چون هيچ وقت تا اين حد هوا گرم و شرجي نمي‌شد. پس بازي براي بچه‌ها خيلي سخت بود اما دوندگي خوبي داشتند و خوب دوام آوردند كه نتيجه آن هم كسب پيروزي شد.»

 

 

 بازيكن آباداني در مورد حضور 10 دقيقه‌اي‌اش در بازي با صنعت نفت هم مي‌گويد: «براي من اين 10 دقيقه، شروع خوبي بود و قبول دارم كه بايد اين زمان بازي به بازي هم بيشتر شود و اميدوارم در بازي‌هاي بعد حداقل بتوانم يك نيمه بازي كنم تا به شرايط آرماني برسم و براي پرسپوليس مثمرثمر باشم.» سعيد حلافي در مورد حركت نوروزي و اعتراض نفتي‌ها به اين حركت توضيح مي‌دهد:

 

«فكر نمي‌كنم نوروزي حركت اشتباهي انجام داده باشد كه باعث اعتراض شود. در آن صحنه هم داور نزديك بود و حركت نوروزي را ديد. پس اعتراض نفتي‌ها موجه نيست.» حلافي بازيكن تيم اميد كشورمان، بازي اين هفته مقابل راه‌آهن را هم يك بازي جذاب و ديدني پيش‌بيني مي‌كند: «بازي با راه‌آهن بازي خوب و جذابي خواهد بود. البته اين بازي براي ما خيلي سخت است چون راه‌آهن در بحران قرار دارد و به دنبال جبران است اما ما بايد خوب بازي كنيم و 3 امتياز را بگيريم.»

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)