کاپیتان نمی تواند مقابل راه آهن بازی کند

مرجع خبری پرسپولیس : كاپيتان اول پرسپوليس به شرایط بازی رسیده اما بسياري از هواداران دوست دارند بدانند بعد از سه هفته غيبت، آيا كاپيتان محبوب‌شان را دوباره در ميدان خواهند ديد يا نه.

 

كريم باقري بعد از تمرين‌هاي ويژه بدني و اختصاصي عصر روز گذشته همراه با نفرات ذخيره پرسپوليس تمرين كاملي انجام داد. باقري از همان ابتدا در كنار تيم حضور داشت، گرم كرد، استارت زد و حتي در فوتبال دستگرمي به ميدان رفت.

 

كاپيتان پرسپوليس 90 دقيقه همراه با تيم تمرين كرد و نشانه‌هايي از آمادگي را بروز داد تا شايعه حضور او در ديدار پنج‌شنبه شب مقابل راه‌آهن پررنگ‌تر شود. آقا كريم حضور فعالي در فوتبال دستگرمي درون تيمي داشت، هر موقعيتي كه مقابل دروازه از دست مي‌داد به نشانه حسرت آه مي‌كشيد، سر مدافعان تيمش فرياد مي‌زد و به لحاظ برخورداري از انگيزه، همان كريم هميشگي بود.

 

با اين‌حال او از برخوردهاي فيزيكي اجتناب مي‌كرد تا مبادا دوباره مصدوم شود. همچنين حاضران در تمرين مي‌گويند باقري به لحاظ بدني كاملا آماده حضور 90 دقيقه‌اي در ميدان نیست .

 

فريد زرينه پزشك پرسپوليس از سلامت باقري اطمينان خاطر داده و بازي كردن او را منوط به نظر علي دايي دانسته اما حتما سرمربي پرسپوليس شرايط بدني آقا كريم را در نظر مي‌گيرد، حتي اگر به او نياز مبرمي داشته باشد.

 

محمدرضا مولايي بدنساز پرسپوليس درباره شرايط جسماني باقري مي‌گويد: «آقا كريم كار پايه بدنسازي‌اش را خوب انجام داده، ديروز صبح وزنه زد و بعدازظهر همراه با تيم كار با توپ انجام داد و تمرين كاملي داشت.»

 

وي ادامه مي‌دهد: «در اين مدت باقري تمرين‌هاي هوازي‌اش را پيگيري كرده و حالا كه همراه با تيم تمرين مي‌كند، علي آقا در حين تمرين با توپ، فشار لازم را به بدن آقا كريم وارد خواهد كرد.»

 

مولايي از روند آماده‌سازي باقري ابراز رضايت مي‌كند اما بعيد است علي دايي مقابل راه‌آهن  از كاپيتان 37 ساله‌اش استفاده كند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)