مرجع خبری پرسپولیس : علي دايي نام شكوري را حتي در ليست 18 نفره تيمش هم قرار نداد. اين مساله اگرچه شكوري را خيلي ناراحت كرد اما اميد را از او نگرفت تا همچنان شاهد تمرين‌هاي خوب اين مدافع چپ پرسپوليسي‌ها باشيم. حالا بايد ببينيم دايي اين شانس را به ابراهيم شكوري مي‌دهد تا برابر راه‌آهن خودنمايي كند يا اينكه به تيم برنده دست نمي‌زند.

 

خيلي‌ها فكر مي‌كردند در بازي با نفت آبادان در تركيب باشي اما اين اتفاق نيفتاد، علت آن ناآمادگي بود؟
■ نمي‌دانم. نظر دايي بود من هم احترام مي‌گذارم اما در حال حاضر من به لحاظ آمادگي وضعيت خوبي دارم و با تيم هماهنگ شده‌ام. الان هم تلاش مي‌كنم كه بعد از مدت‌ها دوري، نظر علي آقا را جلب كنم تا به من بازي بدهد.

 

فكر مي‌كني در بازي با راه‌آهن به تو بازي مي‌رسد؟
■ من خيلي خوب تمرين كردم و تمام تلاشم را به‌كار گرفتم تا بهترين باشم اما با توجه به اينكه در آبادان تيم خيلي خوب كار كرد و پيروز هم شد، كمي بي‌انصافي است كه بخواهم در بازي با راه‌آهن بازي كنم. با اين‌حال همه چيز بستگي به نظر كادر فني دارد و من هم تابع آن هستم.

 

 

اما در جناح چپ، علي عسگري در پست غير تخصصي‌اش كار مي‌كند و اين شانس را داري كه بازي كني.
■ به هرحال نظر دايي است. حميد هم بازيكني است كه در همه پست‌ها خوب كار كرده و در جناح چپ هم كم اشتباه بوده. به نظر خودم، حميد در بازي با نفت واقعا خوب بوده اما در كنار آن، من هم تلاش مي‌كنم كه به تركيب پرسپوليس راه پيدا كنم.

 

بازي با راه‌آهن را چطور مي‌بيني؟
■ بازي با راه‌آهن بازي سختي است. همانطور كه علي‌آقا گفته ما راه‌آهن را دست‌كم نمي‌گيريم چون اگر بخواهيم تيمي را دست‌كم بگيريم، كار برايمان سخت مي شود. پس با تمام قوا به مصاف راه‌آهن مي‌رويم تا روند رو به رشدمان را ادامه بدهيم.

 

درست است، نبايد هيچ تيمي را دست‌كم گرفت اما راه‌آهن ظاهرا حريف چندان سرسختي نيست چون اين تيم هفته گذشته 5 گل از حريفش خورد نظرت شما چیه؟
■ به نظر من راه‌آهن تيم خوبي است و اين اتفاقات در فوتبال پيش مي‌آيد كه تيمي در مقطعي خوب نباشد اما پس از آن جبران كند. من فكر مي‌كنم راه‌آهن جلوي تيم ما، دست و پا بسته نخواهد بود پس تيم ما هم نبايد آنها را دست‌كم بگيرد چون آنها مي‌آيند كه انتحاري بازي كنند. به‌هرحال پرسپوليس كه هفته گذشته اولين باخت صنعت نفت را رقم زد و به دنبال 3 جام است، بايد مقابل همه حريفان با قدرت ظاهر شود. من هم چه در اين بازي باشم چه نباشم براي تيمم آرزوي موفقيت مي‌كنم.

 

راستي در اين بازي پرسپوليس از حمايت هوادارانش هم برخوردار است؟
■ خدا را شكر كه محروميت هواداران‌مان تمام شد. پرسپوليس با هوادارانش پرسپوليس است و با آنها قدرت تيم 2 برابر مي‌شود. اميدوارم ديگر هيچ وقت هواداران پرسپوليس محروم نشوند.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)