مرجع خبری پرسپولیس : معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس می‌گوید که هروه اوساله باید 50 میلیون تومان به پرسپولیس بپردازد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس ،مصطفی شکری که جمعه شب میهمان تلفنی برنامه ورزش از نگاه دو بود درباره وضعیت هروه اوساله گفت:« همانطور که می‌دانید در همه جای دنیا تست پزشکی در اولویت است اما در مورد هروه اوساله به دلیل مشکل زمانی باشگاه ناگزیر بود که ابتدا قرارداد را ببندد و بعد این تست گرفته شود.

 

به هر حال باشگاه به دلیل تجارب ناگوار گذشته تمهیدات لازم را پیش‌بینی کرده بود و در این قرارداد تصریح شد که اگر پس از تست‌های پزشکی اوساله مشکل پزشکی داشت، حق مسلم باشگاه فسخ قرارداد باشد.»

 

وی ادامه داد:« پس از آنکه مشخص شد اوساله بیمار است ، باشگاه ابلاغ کرد که این بازیکن باید مبلغ 50 میلیون تومان دریافتی‌اش را به باشگاه برگرداند.می‌دانید که باشگاه‌های دولتی موظف به بازگرداندن چنین پول‌هایی هستند. متاسفانه اوساله علی رغم توضیح شرایطی که وجود داشت تلاش کرد با رفتارهای متعارف این پول را نپردازد که این مورد قبول هیچ یک از مسوولان باشگاه نیست.»

 

شکری ادامه داد:« دلیلی برای شکایت او هم علیه باشگاه به فیفا وجود ندارد. فیفا قرارداد را مقدم بر هر چیزی می‌داند و در قرارداد ما با این بازیکن تمامی مسائل در نظر گرفته شده بود.»

 

به گفته شکری مبلغ قرارداد اوساله 220 هزار دلار برای دو فصل بوده است.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)