سرمربي پرسپوليس، نماينده برند ايتاليايي در ايران

مرجع خبری پرسپولیس : روز جمعه و در تمرين پرسپوليس كفش‌هاي استوك با برند Lotto بين بازيكناني كه مقابل راه‌آهن بازي كرده بودند توزيع شد.

 

 ديروز قرار بود به ساير بازيكنان نيز اين كفش‌هاي مخصوص فوتبال داده شود تا همه اعضاي تيم صاحب استوك‌هاي Lotto شوند. گفته مي‌شود بازيكنان پرسپوليس مي توانند در تمرين‌ها از اين كفش‌ها استفاده كنند، هرچند انتخاب كفش فوتبال همواره سليقه‌اي بوده.

 

شايد خيلي‌ها ندانند اما علي دايي نمايندگي برند ايتاليايي Lotto در ايران را دارد و حتي البسه تيم سپاهان را نمايندگي وي مي‌دهد. سرمربي پرسپوليس هر از گاهي از لباس‌هاي اين مارك در تمرين استفاده مي‌كند و حتي به دستيارانش هم لباس‌هايي شبيه خود مي‌دهد تا كادر فني را با سليقه خود يك شكل كند.

 

 البته از آنجايي كه دايي در فوتبال اروپا بازي كرده و با قوانين حرفه‌اي آشناست در هتل و اردوها فقط از لباس‌هاي تيم استفاده مي‌كند. همچنين لباس‌هاي جديد پرسپوليس مدتي در گمرك گرفتار شده بود و با رسيدن اجناس جديد، دايي از روز جمعه لباس‌هاي جديد آل اشپورت را به تن كرد تا شائبه تبليغ اجناس نمايندگي خودش در تمرين پرسپوليس را قوت نبخشد.

 

دايي تا به‌حال دو سري كفش‌هاي Lotto به همه اعضاي تيم شامل بازيكنان و كادر فني داده است. حدودا يك ماه پيش بود كه دايي كفش‌هاي سفيد رنگ Lotto مخصوص هتل و اردوها را به اعضاي تيم داد و چندي قبل كفش‌هاي مخصوص دويدن (Runing) با همين برند را در بين بازيكنان توزيع كرد.

 

گفته مي‌شود سري سوم كفش‌هاي دايي به بازيكنان تيم كه كفش مخصوص فوتبال است هديه‌اي است كه سرمربي پرسپوليس به خاطر برد راه‌آهن به بازيكنان داده. تا اينجاي كار علي دايي سه بار و هر بار حدود 30 جفت كفش با شكل و شمايل مختلف براي اعضاي تيمش آورده و اگر برخلاف اخبار منتشره اين كفش‌ها حكم هديه را نداشته باشد بايد ديد او از باشگاه پرسپوليس مبلغ اين 90 جفت كفش خارجي كه قيمت پاييني هم ندارد را دريافت خواهد كرد يا نه.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)