باقري فيكس است يا بادامكي؟

مرجع خبری پرسپولیس : بازگشت كريم باقري پس از 4 هفته غيبت در تركيب پرسپوليس مي‌تواند جابجايي‌هايي را در تركيب پرسپوليس همراه داشته باشد.

 

پس از مصدوميت باقري، علي دايي ابتدا تصميم گرفت از تياگو فراگا در تركيب اصلي سود ببرد. در بازي دوم و سوم تياگو كنار مازيار زارع در تركيب پرسپوليس حضور داشت تا اينكه او هم مصدوم شد و مهدي شيري به عنوان جايگزين باقري و تياگو به تركيب اصلي پرسپوليس راه پيدا كرد.

 

هفته چهارم و مقابل سايپا شيري از ابتدا در تركيب پرسپوليس بازي كرد و نمايش دلپذيري از خود ارائه داد تا مقابل راه‌آهن در هفته پنجم هم دايي او را در تركيب اصلي پرسپوليس قرار دهد. نمايش نه چندان اميدواركننده شيري مقابل راه‌آهن باعث شد تا دايي همان نيمه اول و دقيقه 30 او را از ميدان خارج كند و حسين بادامكي را به عنوان جانشين شيري به زمين بفرستد.

 

 

آمدن بادامكي روح را در كالبد خط هافبك پرسپوليس دميد تا كمربند مياني اين تيم جان تازه‌اي بگيرد. نمايش بادامكي شايد دايي را مجاب به استفاده از او در بازي‌هاي آينده كند اما نكته اينجا است كه مصدوميت كريم باقري در هفته ششم براي بازي با شاهين برطرف مي‌شود و كاپيتان مي‌تواند در تركيب پرسپوليس بازي كند.

 

اگر شانس اندكي براي مهدي شيري و تياگو قايل شويم و آنها را از تركيب اصلي دور كنيم به اين نكته مي‌رسيم كه يك بازيكن از بين حسين بادامكي و كريم باقري بايد كنار مازيار زارع و كمي عقب‌تر از محمد نوري به ميدان برود. نمايش دلپذير بادامكي مقابل راه‌آهن مي‌تواند شانس او را براي حضور در تركيب اصلي بيشتر كند اما دايي نمي‌تواند به راحتي از نام كريم باقري عبور كند. حالا بايد منتظر بمانيم و ببينيم از بين كريم باقري و حسين بادامكي كه هر دو با تجربه هستند و آماده حضور در تركيب اصلي كدام روبروي شاهين از ابتدا بازي مي‌كنند. كاپيتان يا بادامكي؟

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)