مرجع خبری پرسپولیس : بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: شاهین بوشهر تیم خوبی است و آنها را دستکم نخواهیم گرفت.

بازیکن خط میانی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در مورد آخرین وضعیت سرخپوشان اظهار داشت: خدا را شکر بعد از پیروزی برابر راه آهن شهرری در شرایط خوبی داریم و تمریناتمان را برای بازی فردا مقابل شاهین بوشهر انجام می دهیم تا بتوانیم این تیم را هم شکست دهیم


وی ادامه داد: بازی با راه آهن برای ما سخت بود و اگر از موقعیت هایمان به خوبی استفاده می کردیم، می توانستیم با گل های بیشتری از زمین خارج شویم که این طور نشد.

بازیکن پرسپولیس درباره گلزنی اش و فرصت های مناسبی که در بازی با راه آهن از دست داد،  گفت:


 

در این بازی بیشتر موقعیت های گلزنی نصیب من شد که توانستم 2 گل بزنم و اگر کمی دقت می کردم باز هم شانس داشتم که دروازه راه آهن را باز کنم. موفقیت تیم از گلزنی من مهم تر است و تمام تلاشم را می کنم که به عنوان عضو کوچکی از مجموعه بزرگ پرسپولیس، بازیکن مفید و موثری باشم.

 

نوری در مورد این موضوع که پنالتی های پرسپولیس را از این به بعد او خواهد زد، اظهار داشت: در بازی با راه آهن علی دایی صلاح داد که ضربه پنالتی را بزنم اما هنوز مشخص نشده که برای دیدار با شاهین اگر پنالتی رخ داد چه کسی آن را بزند. بازیکنان خوبی در پرسپولیس هستند که می توانند از ضربات پنالتی استفاده کنند.


وی درباره بازی فردا با شاهین بوشهر اظهار داشت: از هر لحاظ آماده این دیدار هستم و بازی های اخیر شاهین را آنالیز کرده ایم تا با شناخت کافی به مصاف آنها برویم. درست است که شاهین در هفته های اخیر نتایج خوبی نگرفته اما این دلیل نمی شود که آنها را دستکم بگیریم.

بازیکن خط میانی سرخپوشان درباره پیروزی های اخیر پرسپولیس در لیگ دهم گفت: بعد از بازی با صبا در هفته دوم که با بدشانسی بازی را باختیم، توانستیم تیم های سایپا البرز، صنعت نفت آبادان و راه آهن شهرری را شکست دهیم و روی نوار موفقیت گام برداریم. تلاش می کنیم همین مسیر را ادامه دهیم تا بزودی به صدر جدول لیگ برتر صعود کنیم.  

نوری در پایان به خبرنگار برنا گفت: هفته به هفته بازیکنان هماهنگ تر خواهند شد و به هواداران قول می دهم که در هر مسابقه با کسب نتایج خوب آنها را شاد کنیم

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)