مرجع خبری پرسپولیس : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باتوجه به تمرینات خوبی که پشت سر گذاشته‌ایم، همه‌چیز برای شکست شاهین آماده‌است.

 

امیرحسین در خصوص شرایط پرسپولیس پیش از بازی مقابل شاهین بوشهر اظهار داشت: با وجود فاصله کمی که بین بازی‌ها وجود دارد، تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و برای پیروزی مقابل شاهین کاملا آماده‌ایم. کسب برد در بازی‌های قبلی باعث بالا رفتن روحیه بازیکنان شده و با آمادگی کامل چه از لحاظ فنی و چه از لحاظ روانی به مصاف حریف می‌رویم.

 

هافبک چپ پای پرسپولیس در مورد تیم حریف گفت: شاهین بازیکنان خوبی دارد که بسته بازی می‌کنند. امیدواریم با این روش بازی کارمان گره نخورد و بتوانیم بازی را به دست بگیریم. البته زدن گل اول در این مسابقه برای ما بسیار اهمیت دارد.

  

زننده یکی از 3 گل پرسپولیس در بازی مقابل راه‌آهن در ادامه افزود: آن گل روی حرکت خوب بقیه بچه‌ها به ثمر رسید و من فقط ضربه آخر را زدم. به گلزنی در این بازی هم امیدوارم و از کنار موقعیت‌ها به راحتی نمی‌گذرم.

 

 

فشنگچی در خصوص خستگی بازیکنان ناشی از فشردگی بازی‌ها، تصریح کرد: درست است که بازیکنان از این فشردگی خسته می‌شوند اما به نظرم انجام بازی آن هم هر 4 روز یک بار برای شروع لیگ چندان هم بد نبود چرا که به هماهنگی بیشتر تیم‌ها کمک کرد. البته معتقدم بیشتر از این فشردگی، تعطیلات بی‌موقع است که مشکل ساز می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)