قطبی بد موقعی به دیدار من امد
مرجع خبری پرسپولیس : پيشكسوت تيم پرسپوليس گفت: بارها اعلام كرده‌ام كه پست و مقام نمي‌خواهم و به دنبال اين موضوع در فوتبال ايران نيستم.

 

علي پروين درباره ديدار شب گذشته‌اش با افشين قطبي، اظهار داشت: افشين قطبي بد روزي به ديدار من آمد چون متأسفانه ماه مبارك رمضان بود و نتوانستم به خوبي از او پذيرايي كنم.

 

وي افزود: به مدت نيم ساعت در جلسه‌اي با قطبي شركت كرديم و در خصوص مسائل فوتبال، مشكلات ريز و درشت و موانع پيش روي قطبي گفت‌وگو كرديم. هرچه كمك توانستم، در همين چند دقيقه به او كردم چون نگران فوتبال كشور هستم.

 

سرمربي سابق پرسپوليس و تيم ملي خاطر نشان ساخت:

 

 

به همه مردم ايران و فوتبال دوستان قول مي‌دهم براي قهرماني تيم ملي در جام ملت‌هاي آسيا هر گونه كمكي از دستم برآيد، خالصانه انجام دهم تا فوتبال كشورم سرافراز باشد.

 

وي ادامه داد: درست است مي‌گويم به تيم ملي كمك مي‌كنم؛ اما اين حرف‌ها كه امروز در روزنامه‌ها نوشته شده، صحيح نيست. نه قرار است مدير فني شوم و نه پست ديگري؛ فقط به عنوان يك دلسوز مي‌خواهم به تيم ملي كمك كنم.

 

علي پروين اظهار داشت: هم در مصاحبه تلويزيوني اعلام كردم كه پست و مقام نمي‌خواهم و به دنبال اين موضوع در فوتبال ايران نيستم. كساني كه پروين را مي‌شناسند، از افكار او خبر دارند. بالاخره قطبي در مملكت ما به عنوان سرمربي تيم ملي است و وظيفه داريم به او كمك كنيم؛ اما متأسفانه برخي‌ مثل هميشه چهار پنج تا وصله به كساني كه وارد فوتبال ملي ما مي‌شوند، مي‌چسبانند.

 

وي تاكيد كرد: اميدوارم باز هم دست در دست هم دهيم تا فوتبال ما در جام ملت‌هاي آسيا موفق باشد. من هم به عنوان يك پيشكسوت يا هر فردي كه دوست داريد بگوييد، مطمئن باشيد براي موفقيت تيم ملي فوتبال كشورم تمام تلاشم را خواهم كرد.

 

پروين درباره خبر درگيري محمد پروين و حسين عبدي در تمرين پرسپوليس، گفت: محمد تلاش مي‌كند تا با جنگندگي به حقش برسد. حسين عبدي مربي محمد است و مطمئن باشيد پسر من هيچوقت به مربي خود بي‌احترامي نمي‌كند. اميدوارم دست از سر محمد بردارند تا او كارش را انجام دهد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)