بوشهری‌ها به داشتن چنین تیمی افتخار کنند

مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست باشگاه پرسپولیس پس از پایان بازی در برابر شاهین بوشهر به رختکن این تیم رفت و در جمع بازیکنان و کادر فنی این تیم حضور یافت.

کاشانی در جمع بازیکنان بوشهری گفت:” تیم فوتبال شاهین بوشهر تیم بسیار خوبی است که از کادر فنی خوبی هم بهره می‌برد. شما در برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی عملکرد بسیار خوبی داشتید و مردم بوشهر باید به داشتن چنین تیمی افتخار کنند.”

کاشانی در پایان برای نماینده شایسته بوشهر، آرزوی موفقیت کرد.

در جایگاه شاهینی‌ها چه گذشت؟

پرتاب یک منور از جایگاه هواداران شاهین بوشهر پس از به ثمر رسیدن تک گل این تیم، حواشی تلخی را در پی داشت.

 

پس از پرتاب یک منور از جایگاه هواداران شاهین بوشهر و بروز اتفاقاتی در این جایگاه، ماموران انتظامی ورزشگاه در حال بدرقه یکی از هواداران بوشهری به خارج از جایگاه بودند که با واکنش تند و خشن برخی از تماشاگران این تیم مواجه شدند.

برخورد تند این تعداد  از هواداران بوشهری باعث شدت عمل در برخورد ماموران انتظامی ورزشگاه آزادی شد که این مساله، اعتراض هواداران بوشهری را در پی داشت.

جالب آنکه هواداران تیم فوتبال پرسپولیس هم فارغ از اینکه علت شدت عمل ماموران انتظامی چیست، به حمایت از میهمانان بوشهری‌ خود پرداختند و با شعارهای‌شان، خواستار همکاری نیروهای انتظامی برای بازگشت آرامش به سکوهای تیم میهمان شدند.

به نظر می‌رسد با خویشتنداری تماشاگران و صعه صدر ماموران انتظامی ورزشگاه‌ها در چنین مواقعی، می‌توان شاهد چنین صحنه‌ها و حوادثی نبود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)