پس از ترك زودهنگام مراسم تجليل از برترين‌هاي اخلاق

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: اگر اختلافي با فدراسيون فوتبال داشتم، هيچ گاه پايم را در مراسم تجليل از برترين‌هاي اخلاق نمي‌گذاشتم.

 

علي دايي در حاشيه مراسم تجليل از برترين‌هاي اخلاق فوتبال ايران گفت: اخلاق گرايي در فوتبال ما كمرنگ شده است. خيلي مسائل در فوتبال ما كمرنگ شده، همانطور كه در جامعه اين مسائل كمرنگ شده است. البته من جامعه شناس نيستم كه بتوانم علت اين موضوع را توضيح دهم.

 

وي ادامه داد: من در تيم پرسپوليس هم براي انتخاب بازيكنانم مسائل اخلاقي و فني را مد نظر قرار مي‌دهم و تيم ما جزو با اخلاق‌ترين‌هاي ليگ است و هميشه سعي كردم در انتخاب آنها دقت لازم را داشته باشم.

 

دايي در پاسخ به اين سوال كه آيا به دليل اختلاف با فدراسيون، قبل از پايان مراسم و زودتر از موعد، اقدام به ترك سالن كرده، اظهار داشت: اگر اختلافي بود هيچ گاه پايم را در چنين مراسمي نمي‌گذاشتم.

 

وي در اين باره كه گفته مي‌شد قرار است در حاشيه اين مراسم با كفاشيان آشتي داده شود، عنوان كرد: به خاطر احترام به كريم باقري كه به عنوان مرد اخلاق دهه اخير فوتبال ايران معرفي شده است، در اين مراسم شركت كردم. افتخار مي‌كنم كه سال‌ها با كريم همبازي بودم و در حال حاضر هم با او كار مي‌كنم. فقط به احترام باقري و اهالي فوتبال و كساني كه اخلاق را همواره رعايت مي‌كنند در اين مراسم حاضر شدم.

 

دايي هنگامي كه با سوال خبرنگاري مبني بر اينكه آيا اطلاعي از قضيه آشتي كنان داشتيد، روبرو شد؛ پاسخي نداد و رفت.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)