مرجع خبری پرسپولیس : بعد از يك فصل نيمكت‌نشيني در سپاهان و شش هفته در پرسپوليس و بعد از اعتراض‌هاي جسته و گريخته، رحمان احمدي به عنوان مرد شماره يك پرسپوليس مقابل بوشهري‌ها ايستاد و از دروازه تيم سرخپوش پايتخت محافظت كرد.

 

هر چند سطح كيفي بازي پايين بود و معياري براي محك خوردن شماره 36 قرمزها محسوب نمي‌شد اما حداقل در يكي دو واكنش رحمان احمدي دروازه‌بان قابلي نشان داد و در صحنه پنالتي كه توپ فضاي بالاي دروازه پرسپوليس را شكافت خونسردي او ستودني بود.


با وجود نخستين بازي احمدي براي پرسپوليس اما او روزه سكوت گرفته و قصد ندارد بعد از بازي حرفي بزند. رحمان احمدي كه به نظر مي‌رسد صحبت كردنش بعد از بازي در دفاع از عملكردش ضروري به نظر مي‌رسيد مي‌گويد: «ممنوع‌المصاحبه هستم.»

 

 

 البته او از سوي كميته انضباطي فدراسيون يا باشگاه ممنوع‌المصاحبه نشده است و خودش قصد ندارد با مطبوعات و حتي سايت رسمي باشگاه مصاحبه انجام دهد. رحمان احمدي دليل اين كار را مصاحبه‌هاي كذبي مي‌داند كه در چند هفته گذشته يك خبرگزاري روي خروجي خود قرار داد و باعث دردسر براي او شده بود.

 

به هر حال او براي اينكه بتواند در تركيب اصلي جايي ثابت پيدا كند علاوه بر هنر دروازه‌باني و نمايش فني قابل قبول مقابل ديدگان كارشناسان و اهالي فن بايد بتواند ارتباطي صميمانه با هواداران برقرار كند و خودش را به آنها بشناساند. كاري كه متاسفانه رحمان احمدي با وجود خصايل بارز فني در تمام اين سال‌ها در آن ناموفق بوده است.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)