مرجع خبری پرسپولیس : همان طور كه قبل از بازي قول داده بود به شاهين بوشهر گل زد و طلسم گل نزدنش در اين فصل را شكست.


مازيار زارع كه با ضربه‌اي زيبا گل دوم پرسپوليس را به ثمر رساند تا تيمش پيروز شود معتقد است شعار هواداران براي انتقام از شاهين باعث شد پرسپوليس انگيزه بالايي پيدا كند و به پيروزي برسد:

 

«اين برد، برد با ارزشي بود. در چنين بازي‌هاي پرفشاري به دست آوردن چند برد پياپي كار ساده‌اي نيست. بايد نگاهي به نتايج تيم‌هاي اسم و رسم دار انداخت تا ارزش اين بردها مشخص شود. ما در اين بازي 10 نفره هم شديم و همين كارمان را سخت كرد.

 

به هر حال فوتبال يك بازي 90 دقيقه‌اي است و برنامه‌هاي تاكتيكي يك تيم با اخراج يك بازيكن، كاملا دگرگون مي‌شود.

 

 

متاسفانه اخراج فشنگچي باعث شد فشار روي بازيكنان بيشتر شود. بعد از بازي همه افتاده بودند روي زمين . به هر حال ما يك بازي سخت و مهم را برديم و اين حتما ارزشمند است كه البته با تشويق هواداران محقق شد.»

 

 

زارع قبل از اينكه ضربه ايستگاهي را بزند از طريق حميد علي عسگري پيغامي از دايي گرفت كه توانست طبق آن ضربه را بزند: «آقاي دايي درباره نحوه زدن ضربه نكته‌اي را گفت. من هم ضربه را زدم و خدا را شكر گل شد.»

مازيار زارع قرار بود پنالتي زن اول تيمش هم باشد اما در بازي با راه آهن اين اتفاق نيفتاد. با اين حال او اعتراضي ندارد و اعلام مي‌كند پيروزي تيمش از هر چيزي مهم‌تر است:

براي من فرقي نمي‌كند كه پنالتي زن اول باشم يا دوم. ما چند پنالتي زن خوب داريم كه طبق تشخيص كادر فني پنالتي‌هاي تيم را مي‌زنند. البته در بازي با راه آهن من دوست داشتم پنالتي را بزنم اما نوري زد كه خوشبختانه گل هم شد. واقعا مي‌گويم براي من فرقي نمي‌كند چه بازيكني پنالتي بزند. براي من نتيجه گرفتن تيم مهم است كه به آن هم رسيديم.»


هافبك پرسپوليسي‌ها كه در بازي‌هاي اخير چندان به چشم نيامد اعتقاد دارد اگر چه چندان به چشم نمي‌آيد اما بازيكن تاثيرگذاري است: «شايد همه از من انتظار داشته باشند كه پشت محوطه جريمه حريف باشم و زياد هم شوت بزنم اما من كارهايي را انجام مي‌‌دهم كه دايي از من مي‌خواهد؛ وظايفي كه شايد خيلي به چشم نيايد اما حتما در كار تيمي تاثير دارد.

هافبك دفاعي وظيفه‌اش جمع كردن تيم است. من در اين پست، بيشتر از اينكه به خط حمله كمك كنم بايد به خط دفاعي كمك كنم. بنابراين بايد ديد وظيفه تعريف شده براي من چيست و عملكردم در آن نقش، چطور است. در كل من فكر مي‌كنم نقطه قوت امسال پرسپوليس خط هافبك آن است. پرسپوليس در خط هافبك، بازيكنان خوبي دارد كه به خوبي كار مي‌كنند و در صورت لزوم مي‌توانند جاي يكديگر را هم پر كنند.»

مازيار زارع پرسپوليس را هنوز آن پرسپوليس ايده آل كه از آن انتظارات بالايي مي‌رود نمي‌داند و معتقد است تيم دارد براي بهتر شدن كار مي‌كند تا به جايي برسد كه همه حريفان از اين تيم بترسند: «ما هنوز اول راهيم و بايد به اين تيم فرصت داد. روز به روز بهتر همديگر را پيدا مي‌كنيم و بازي به بازي بهتر مي‌شويم. با تمرين‌هاي خوب و منظمي كه داريم و با شناسايي و برطرف كردن نقاطي كه از آنها ضربه مي‌خوريم بدون شك، كابوس حريفان‌مان مي‌شويم.»


زارع كه مدتي از تيم ملي دور افتاده از تلاشش براي ملي پوش شدن خبر مي‌دهد و براي اين تيم آرزوي موفقيت مي‌كند: «هميشه براي رسيدن به تيم ملي تلاش مي‌كنم و براي آن آرزوي موفقيت مي‌كنم. زماني كه در پرسپوليس هستم تمام تلاشم را براي موفقيت اين تيم به كار مي‌گيرم چون مي‌دانم موفقيت پرسپوليس دل 30 ميليون هوادار را شاد مي‌كند.»

 

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)