حق خوری واضح از پزشک پرسپولیس

مرجع خبری پرسپولیس : امین نوروزی، مسئول کمیته پزشکی استقلال به عنوان پزشک با اخلاق لیگ شناخته شد! کاری به نوروزی نداریم، اما سوال اینست که آیا او با اخلاق تر از دکتر فرید زرینه بود؟

 

این را به این خاطر که پرسپولیسی هستیم نمی گوییم، صحبت بر سر شایستگی هاست. نگاهی به مسائل سال گذشته استقلال و مقایسه آن با آنچه در پرسپولیس گذشت، ما را درباره صحت این انتخاب دچار تردیدهای جدی می کند.

 

بازیکنان خارجی که می آمدند و بعد حرف و حدیث می شد که مشکل اندامی داشته اند و مصدومانی که خیلی دیرتر از آنچه که باید می رسیدند. اگر تعهد کاری مهمترین نکته در اخلاق پزشکی است، آیا این تعهد نزد دکتر زرینه بیشتر بود یا امین نوروزی؟

  

آیا این اخلاقی است که نفرات برگزیده اخلاق تحت تاثیر تبلیغات انتخاب شوند؟ اصلا به ادعای ما کاری نداشته باشید، پرونده های پزشکی را زیر و رو کنید تا ببینید چه کسی شایستگی بیشتری داشت. ما اعتقاد داریم در حق زرینه و پرسپولیس اجحاف شده است.

 

شاید وقتی دیدند باقری آنطور بی رقیب است، خواستند استقلالی ها را هم دست خالی نفرستند، اما اگر اینطور باشد، آیا اخلاقی عمل شده است؟! فرید زرینه بدون کوچکترین حاشیه ای نزدیک به 15 سال است که با پرسپولیس همکاری می کند و در این مدت سوابق او کاملا مشخص است.

 

ای کاش کارنامه دکتر زرینه را مقابل همتای استقلالی اش قرار می دادند تا انتخاب بهتری داشته باشند.

 

منبع: پرسپولیس

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)