مرجع خبری پرسپولیس : بازگشت رضايى به تركيب پرسپوليس پس از ۳ هفته نيمكت نشينى و دورى از تركيب پرسپوليس، به خودى خود اتفاق ويژه اى براى بازى پرسپوليس مقابل شاهين مى باشد.

 

• از پيروزى مقابل شاهين كه منجر به صدرنشينى پرسپوليس شد، مى گويى؟
– بازى خيلى سختى را در برابر شاهين داشتيم. حريف ما در هفته ششم حريف سرسختى بود. خودم شخصا فكرش را نمى كردم اين تيم با چنين آمادگى مقابل ما قرار بگيرد و بعد از ۳ بازى غيبت در تركيب پرسپوليس با اين همه فشار مواجه شوم. البته از حق نگذريم بچه ها در اين بازى سنگ تمام گذاشته و آنچه را كادر فنى از ما خواسته بود به نحو احسن به اجرا درآوردند و نتيجه اش اين شد كه هم ۳ امتياز را گرفتيم و هم صدر جدول را.

 

• روند كلى بازى يك مقدار با افت وخيز مواجه بود. فكر مى كنى اين مسأله به چه دليل بود؟

 

– اصلى ترين مسأله اى كه همه تيم ها به خصوص تيم هاى بزرگ در اين ۲ ، ۳ هفته با آن مواجه بودند، فشار بالاى بازى ها بود؛ مسأله اى كه روى عملكرد اكثر تيم ها تأثير گذاشته . در اين بازى، به خصوص نيمه اول وقتى از بچه ها مى خواستم جلو بروند و بازى را به سمت دروازه حريف بكشانند به چشم مى ديدم كه مى خواهد اين كار را انجام بدهند اما خستگى شان مشهود بود.

 

• پرسپوليس در اين بازى خيلى زود به گل رسيد و به نظر مى رسيد خيلى زود هم اشباع شدند، اينطور نيست؟
– ببينيد وقتى تيمى دقيقه يك به گل مى رسد طبيعى است كه يك مقدار ناخودآگاه عقب بكشند اما ما در اين بازى عقب نشينى نداشتيم و خودتان ديديد اواسط بازى يكى دو فرصت خوب را براى گلزنى داشتيم كه متأسفانه شانس با ما يار نبود. در شرايطى كه پيروزى در اين ديدار مى توانست ما را صدرنشين كند، ما خيلى منطقى و حساب شده كار كرديم و كسب3  امتياز براى ما در درجه اول اهميت قرار داشت كه خدا را شكر به اين هدفمان هم رسيديم.

 

• در مورد گلى كه پرسپوليس در اين بازى دريافت كرد، بگو!

– ما با توجه به شناختى كه از حريف داشتيم و آناليز كاملى كه قبل از بازى داشتيم روى نقاط ضعف و قوت حريفمان تسلط كامل داشتيم و اجازه نداديم شاهينى ها روى كارهاى تاكتيكى و برنامه هاى هميشگى شان به دروازه ما نزديك شوند. گلى هم كه خورديم روى يك شوت از راه دور و اتفاق بود وگرنه همه بچه ها در انجام وظايف تدافعى و حفظ دروازه پرسپوليس مسئوليت هايشان را به نحواحسن اجرا كردند.

 

• و حالا پرسپوليس صدرنشين است. آينده تيم را چطور مى بينى؟
– ما با تلاش گروهى توانستيم صدر را مال خود كنيم و مطمئن باشيد به اين سادگى از موضع مان كوتاه نمى آييم. فكر اينكه تيم ديگرى بخواهد جايگاه ما را در صدر به خطر بياندازد، نداريم. ما بعد از مدت طولانى اين جايگاه را بدست آورديم و حالا حالاها قرار نيست تيمى را با خودمان در صدر شريك كنيم. با توجه به روند رو به رشد تيم و بردهاى پياپى كه به دست آورده ايم مطمئن باشيد اين اقتدار ما تا پايان فصل حفظ مى شود.

 

• دوريت از پرسپوليس و تركيب تيم سخت نبود؟
– سخت كه چرا اما من به خودم و همه پرسپوليسى ها قول داده بودم با تجربه اى كه طى اين سالها در پرسپوليس به دست آورده ام، دور و بر حاشيه نروم و نه اعتراضى داشته باشم و نه جنجالى. من كاپيتان دوم تيم هستم و رفتارم الگويى است براى جوان ترها. همانطوركه در اين 3 هفته دورى از تركيب سختى ها را تحمل كردم و تابع دستورات كادرفنى بودم، الان هم بر مواضع قبلى ام هستم و در هر شرايط براى نظر على دايى و همكارانش احترام زيادى قائلم.

 

• نوبتى هم باشد نوبت صحبت در مورد بازى بعدى است.
– خوشبختانه برخلاف ،۲ ۳ هفته اخير فاصله بازى ها از ۴ روز به ۵ روز افزايش پيدا كرده و همين مسأله مى تواند به سود ما باشد چون فرصت استراحت و تجديد قوا داريم تا با آمادگى مطلوب و بدون خستگى كه در بازى هاى قبل براى ما دردسرساز بود، آماده بازى با فولاد شويم. اين بازى هم سختى هاى خاص خودش را دارد و ما آماده ايم با توجه به شرايط خوبى كه به لحاظ روحى وفنى در تيم حاكم است از اين آزمون هم سربلند بيرون بياييم.

 

• پس بايد منتظر پنجمين برد پياپى پرسپوليس در اهواز مقابل فولاد باشيم؟
– ما نه تنها در بازى فولاد بلكه تا پايان فصل فقط به پيروزى و كسب حداكثر امتيازات فكر مى كنيم. اين بازى هم ۳ امتياز ارزشمند دارد كه مى تواند جايگاه ما را در صدر جدول و به عنوان مدعى اصلى قهرمانى در ليگ دهم تثبيت نمايد.

 

• فكر مى كنى در بازى فولاد هم در تركيب باشى؟
– هرچه كادر فنى صلاح بداند، همان مى شود. خوشبختانه من از نظر فنى و روحى كاملاً آماده هستم و در شرايط ايده آل به سر مى بريم اگر قرار باشد بازى كم با دل و جان آماده كمك به پرسپوليس هستم و اگر كادر فنى به من فرصت بازى ندهد، براى موفقيت و پيروزى پرسپوليس دعا مى كنم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)