پرسپولیس نیوز: ستاره عراقی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از عضویت در پرسپولیس خوشحالم و افتخار می‌کنم، پرسپولیس تیم بزرگی است.

بشار رسن مهره کلیدی تیم فوتبال باشگاه پرسپولیس در مصاحبه اختصاصی با وب سایت رسمی AFC تصریح کرد: بازی‌های نیروی هوایی عراق را دنبال می کنم و از درخشش این تیم در AFC CUP لذت می‌برم.

بشار رسن که درخشش در نیروی هوایی عراق او را به پرسپولیس تهران کشانده، این روزها در قالب تیم ملی عراق و یا به صورت شخصی، اخبار و بازی‌های نیروی هوایی عراق را دنبال می‌کند و می‌گوید: باعث افتخار فوتبال عراق است که این تیم در سرح آسیا می‌درخشد و مدعی است.

در آستانه بازی مهم تیم فوتبال باشگاه نیروی هوایی عراق برابر ایستیکلول تاجیکستان FC ISTIKLOL (TJK) به نظر می‌رسد ستاره عراقی پرسپولیس تهران نیز نگران نتیجه این بازی است.

– شما بخشی از نیروی هوایی عراق بوده‌اید، در جام حذفی چه ارزیابی از عملکرد این تیم دارید؟

– این یک تجربه زیبا بوده؛ سال گذشته ما برای تمام فصل سخت کار کردیم، با رقبای بسیار بزرگ و  قوی از سراسر آسیا مواجه شدیم. من دو گل در نیمه نهایی به ثمر رساندم و خوشحالم که به تیم کمک کردم تا به فینال برسد.من به تیم ملی عراق دعوت شدم و ما بازی را از طریق تلویزیون تماشا و از باشگاه نیروی هوایی پشتیبانی می‌کردیم. این یک عنوان تاریخی برای باشگاه و برای عراق بود.این بار دوباره به تماشای تلویزیون و حمایت از هم تیمی های قبلی خودم خواهم پرداخت.

– شما در تابستان گذشته به پرسپولیس تهران ملحق شدید، تا کنون این تیم چه تاثیر در تجربه فوتبالی شما داشته است؟

– فوتبال ایران بسیار سریع و پر خطرتر از فوتبال عراق است، سطح بالاتری دارد و لیگ سازمان یافته‌ای در ایران مشاهده می‌شود. من در این چند ماه تجربه‌های زیادی کسب کرده‌ام و خوشحالم که در ترکیب پرسپولیس هستم.ما به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا رسیدیم و این برای من ارزش بسیاری داشت. هدف من اکنون این است که در ادامه فصل برای تیم خود بهترین باشم و اعتماد هواداران و مربی را به خود جلب کنم. با زندگی در تهران تطبیق پیدا کرده‌ام و خوب می‌دانم که پرسپولیس تیم بزرگی است، نه فقط در ایران بلکه در آسیا یک تیم و یک باشگاه الگو و بزرگ است.

– شما فصل گذشته AFC CUP را فتح کردید و امسال تا نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا پیش رفتید، این دو رقابت بزرگ را چگونه ارزیابی می‌کنی؟

– کیفیت بازی‌ها بسیار متفاوت است، بازیکنان خارجی زیادی در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند که اعتبار این لیگ را افزایش می‌دهند. بزرگ‌ترین باشگاه‌های آسیایی را مشاهده می کنید که در AFC CUP حضور ندارند. به عنوان یک بازیکن، امیدوارم یک روز بتوانم جام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را به جام حذفی خود اضافه کنم.

– نیروی هوایی عراق در این فصل هم یکی از مدعیان است، راز موفقیت این باشگاه در چیست؟

– من می توانم بگویم اولین و مهم‌ترین این دلایل، کیفیت بازیکنان است. با حمدی احمد، امجد راضی، خودم و هومن طارق و بسیاری دیگر. ما برای چهار یا پنج سال با هم بازی و برای فتح عناوین رقابت کرده‌ایم، بنابراین یکدیگر را خوب درک می کنیم. مدیریت باشگاه نیز بسیار عالی است و طرفداران هم پشت سر ما هستند و با هم درگیر پروژه هستیم، چون ما قادر به بازی در خانه نبودیم. به لبنان، قطر و همه جا سفر می‌کردیم و این خیلی سخت بود و همیشه در کنار هواداران نبودیم.

– آیا پس از انتقال به پرسپولیس از باشگاه حمایت کردید؟

– متاسفانه من نمی‌توانستم بازی‌های زنده را همانطور که در لیگ قهرمانان آسیا در جریان بود، تماشا می‌کردم. باشگاه نیروی هوایی اکنون مربی جدیدی دارد و تعدادی از بازیکنان را تغییر داده، آنها به طور مداوم پیشرفت می‌کنند و امیدوارم بتوانند عنوان های خود را در جام حذفی و لیگ عراق حفظ کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)