پرسپولیس نیوز: سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت که نشست امروز با مهدی تاج ادامه نشست آنها در مسکو بوده است.

کارلوس کی‌روش پس از جلسه‌اش با مهدی تاج اظهار داشت: در ابتدا به شما خوش‌آمد می‌گویم. زحمت کشیدید که اینجا حضور دارید. یک سخن خاص و ویژه هم با آقای جوادی دارم و از حضور او به‌عنوان مسئول روابط عمومی فدراسیون خوشحالم. ما قبل از این با آقای جوادی درباره تیم ملی ایران صحبت‌های زیادی کرده‌ایم و مطمئنم در ادامه هم او می‌تواند کمک های زیادی به تیم ملی کند.

وی با اشاره به نشستش با مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال گفت: جلسه امروز ما، ادامه جلسه اول ما در مسکو بود.

الان وقت آن است که به طور کامل روی برنامه‌های‌مان تمرکز داشته باشیم
سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه آیا پس از صحبت‌هایش در مسکو که از مشکلات گفت و صحبت‌های روز گذشته مبنی بر اینکه تأکید کرد اگر او را نمی‌خواهند اخراجش کنند که این صحبت‌ها در خبرگزاری تسنیم نیز منتشر شد، مشکلش در جلسه امروز حل شد یا نه، گفت: جلسه امروز فقط ادامه‌ای از جلسه‌ای بود که من با رئیس فدراسیون فوتبال در مسکو داشتم، در واقع این جلسه نیمه دوم باقیمانده از جلسه قبلی ما بود. این فرصت را داشتیم که یکسری از مسائل که در موردش صحبت کرده بودیم، شفاف کنیم. الان وقت آن است که به طور کامل روی برنامه‌های‌مان تمرکز داشته باشیم.

وی با بیان اینکه روی برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی با جزئیات کامل و توجه زیاد مرور شده است، ادامه داد: برنامه‌های تیم ملی اهمیت زیادی دارد چرا که مطمئناً همه موافق هستید که ما در جام جهانی در گروه بسیار دشواری قرار گرفته‌ایم و کار بسیار سختی خواهیم داشت. وقتی صحبت از دشواری کارمان در جام جهانی می‌شود اگر حتی همه دست به دست هم بدهیم باز هم کار دشواری خواهیم داشت و باز هم کارمان کامل نخواهد بود. بنابراین همه باید برای حضور در جام جهانی کنار هم باشیم. پروژه بسیار سختی در پیش داریم، همه یک هدف داریم که رویای همه ما است و آن صعود به مرحله حذفی جام جهانی خواهد بود، اما کاری که پیشرو داریم بسیار سخت خواهد بود و هدف اول آمادگی بازیکنان‌مان است برای این که در جامی خواهیم رفت که کار سخت است. در ماه مارس همانطور که با تاج صحبت کردیم دو بازی تدارکاتی خواهیم داشت، بازی با تیم‌هایی که به سبک آمریکای لاتین یا تیم‌های اروپایی خواهند بود ولی در ماه می ۲۰۱۸ ماه قبل از جام جهانی مشکل بسیار بزرگی داریم، متاسفانه AFC مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا را به تعویق نینداخت و این مشکل کما کان وجود دارد به خاطر این که آن تاریخ خارج از فیفا دی است. ما فقط این امکان را داریم که در آن اردو از تیم‌های همسایه دعوت کنیم. البته در مرحله اول این اردو تیم‌هایی مثل ازبکستان،‌سوریه و لبنان.

ادامه دارد …

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)