از دایی چیزهای بسیاری یاد گرفتم

مرجع خبری پرسپولیس : مهدی تارتار پس از 8 هفته حضور در کادرفنی پرسپولیس، به یکباره از جمع سرخپوشان جدا شد و بعد از برکناری رسول کربکندی از سمت سرمربیگری راه آهن به جای او هدایت زردپوشان پایتخت را بر عهده گرفت.

 

 

مهدی تارتار که دیروز بعد از خداحافظی از بازیکنان پرسپولیس در تمرین این تیم، راهی تیم جدیدش شد در آخرین گفت و گو پیرامون پرسپولیس به سوالات پاسخ داد:

 

 

* چطور شد از پرسپولیس جدا شدید؟

_ وا… با صحبت هایی که با آقای کاشانی داشتم و کسب اجازه از ایشان و آقای دایی به پیشنهاد راه آهن جواب مثبت دادم و  هدایت این تیم را بر عهده گرفتم. آنها نیز با بزرگواری موافقت خود را برای این جابجایی اعلام کردند.

 

 

* دلیل خاصی برای جدایی از پرسپولیس داشتید؟

_ به هر حال احساس می کردم که می توانم در این مقطع به راه آهن کمک کنم. پرسپولیس تیم بزرگی است و در مدت حضورم در کنار دایی چیزهای زیادی از او یاد گرفتم. از آقای کاشانی هم تشکر می کند که کمال همکاری را با من داشتند و با انتقالم موافقت کردند.

 

* از کی رسما فعالیت تان را در راه آهن شروع می کنید؟

_ امروز (دیروز) سر تمرین پرسپولیس حاضر شدم و با بازیکنان خداحافظی کردم. بعد از آن نیز با شرکت در تمرینات راه آهن استارت هفته هشتم و دیدار مقابل ملوان را زدیم.

 

*  با توجه به جایگاهی که راه آهن در لیگ برتر دارد به نظرتان با قبول هدایت این تیم ریسک نکردید؟

_ من فصل گذشته بعد از برکناری برنتس، تا پایان فصل هدایت این تیم را بر عهده داشتم. با این تیم بیگانه نیستم، امسال هم با شناختی که از بازیکنان راه آهن دارم به امید خدا می توانیم جایگاه بهتری را نسبت به گذشته به دست آوریم. بازیکنان راه آهن این پتانسیل را دارند.

 

* در بازی برگشت مقابل پرسپولیس هم که شناخت کافی از این تیم خواهید داشت!

_ پرسپولیس تیم بزرگی است و برای همه شناخته شده است. از نظر فنی نیز به عنوان سرمربی راه آهن تمام تلاشم را برای کسب یک نتیجه خوب مقابل پرسپولیس بکار می گیرم. امیدوارم نتیجه ای که در این دیدار رقم می خورد به نحوی باشد که هر دو تیم سود ببرند (خنده)

 

* آیا در نظر دارید بازیکن خاصی از پرسپولیس را به عنوان یار قرضی به راه آهن ببرید؟

_ در حال حاضر که هیچ صحبتی در این خصوص انجام نشده و هیچ تصمیمی نگرفته ایم. قدم بازیکنان پرسپولیس روی چشم ماست و از حضور آن ها در راه آهن استقبال می کنیم.

 

* در پایان چه صحبتی با هواداران پرسپولیس دارید؟

_ دلم برای هواداران پرسپولیس تنگ می شود و امیدوارم توانسته باشم در این مدت برای پرسپولیس مثمر ثمر واقع شوم. از مسئولین باشگاه و شما که در این مدت همواره یار و یاورم بودید نیز کمال تشکر را دارم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)