مرجع خبری پرسپولیس : محمد پروین از جمله بازیکنانی بود که ماندنش در پرسپولیس حسابی خبرساز شد و پس از سپری کردن یک دوره آمادگی فشرده و شرکت در تمرینات به تیم اضافه شد.

 

البته بهای این دیر رسیدن به جمع سایر بازیکنان حضور نداشتن در لیست پرسپولیس برای بازی های ابتدایی فصل بود و پروین پس از تلاش های بسیار و نشان دادن توانایی های خود به کادرفنی و علی دایی، بالاخره در بازی با شاهین بوشهر به عنوان یار تعویضی به میدان آمد.

 

پروین در طی این چند هفته تمام کوشش خود را صرف اثبات شایستگی هایش کرده است و کم کم دارد به آن محمد پروین گذشته نزدیک می شود، به همین دلیل طی چند هفته گذشته حسابی رضایت دایی را جلب کرده است.

 

پروین در بازی دوستانه مقابل نساجی هم عملکرد خوبی داشت و در تمرینات نیز آمادگی خود را به رخ مربیان کشید. مطمئنا ادامه این روند موجب خواهد شد تا محمد پروین را بار دیگر در ترکیب اصلی پرسپولیس ببینیم.

 

حضور در لیست 18 نفره و ورود پروین به عنوان یار تعویضی به زمین مسابقه مسلما ابتدای راه است و با درخشش در همین دقایق می تواند راه خود را برای جای گرفتن در میان 11 مرد اصلی دایی پیدا کند.

 

خود پروین هم می خواهد ثابت کند که اگر در پرسپولیس ماند کار درستی کرده و اگر علی دایی اصرار بر ماندنش داشت، تصمیم حرفه ای و منطقی بوده که هم به نفع پروین و هم به نفع پرسپولیس است.

 

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)