پرسپولیس نیوز: کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شرایط این طور نیست که اگر من نباشم، تیم گل بخورد، مطمئناً در دیدارهای آینده هم با حضور من تیم گل خواهد خورد.

سید جلال حسینی در پایان دیدار پرسپولیس مقابل بادران گفت: بازی سختی بود. چند روز قبل با صنعت نفت بازی کردیم و امروز به مصاف تیم دوم لیگ یک رفتیم. می‌دانستیم آنها تیم خوبی هستند. در بازی امروز هم با ترکیب جدیدی بازی کردیم و یک مقدار شرایط در ابتدا سخت بود.

وی در مورد وضعیت مالی پرسپولیس عنوان کرد: فردا جلسه‌ای داریم و باید ببینیم وضعیت به چه شکلی رقم خواهد خورد.

حسینی در مورد اینکه او در یک بازی دیگر غایب بود و پرسپولیس گل خورد، گفت: نه این طور نیست. من هم اگر بازی کنم گل خواهیم خورد. وضعیت این‌طور نیست که اگر یک بازیکن باشد، تیم گلی دریافت نکند.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با اینکه آیا مشکلات مالی حل خواهد شد، بیان داشت: از گرشاسبی تشکر می‌کنم. او زحمت زیادی می‌کشد اما مشکلاتی از قبل برای تیم باقی مانده که همان‌ها کار را سخت می‌کند و مسئولان تلاش می‌کنند که آن مشکلات قبلی را حل کنند.

وی در مورد اینکه تا چه زمانی بازیکنان برای حل مشکلات صبر خواهند کرد، تصریح کرد: ما مشکلات تیم را می‌بینیم و می‌دانیم گرشاسبی برای حل این مشکلات تلاش می‌کند. هیأت مدیره باید تلاش بیشتری کند. اگر این مشکلات قبلی حل نشود، شرایط سخت خواهد شد.

حسینی در رابطه با اینکه گفته می‌شود بازیکنان این شرط را گذاشته‌اند که اگر مشکلات مالی حل نشود قراردادشان را تمدید نخواهند کرد، تصریح کرد: بازیکن که نمی‌تواند چنین تصمیمی بگیرد. این بازیکنان در پرسپولیس بازی می‌کنند و پوشیدن این پیراهن یک افتخار است. همه بازیکنان با تمام وجود در خدمت پرسپولیس هستند. مشکلاتی از گذشته باقی مانده مثل مشکل گولیج و جری که امیدواریم این مشکلات حل شود.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در مورد بحث اسپانسر اضافه کرد: در جریان این مسائل نیستم اما از گرشاسبی تشکر می‌کنم او هر روز به تیم سر می‌زند تا مشکلات را حل کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)