مرجع خبری پرسپولیس : پرسپوليس در نظر دارد در تعطيلات دوباره اى كه قرار است در برنامه ليگ انجام شود، در كيش اقدام به برگزارى اردوى تداركاتى نمايد.

 

در اين راستا شنيده ايم در اين اردو علاوه بر برگزارى برنامه هاى تمرين ويژه، قرار است بر پايى بازيهاى تداركاتى نيز در دستور كار سرخ پوشان گنجانده شود تا پرسپوليس از اين تعطيلات استفاده بهينه اى را ببرد.

 

نام حريفان تداركاتى پرسپوليس هنوز مشخص نيست اما به نظر مى رسد از بين تيمهاى ليگ يكى انتخاب شوند.

 

تمرين ۴ جلسه اى پرسپوليس براى شكست شهردارى تبريز

 

 

 

پرسپوليس از همين امروز دنبال جبران مافات است و درصدد است براى بازى با شهردارى، هر ۳ امتياز بازى را به حساب خود واريز نمايد.

 

بر همين اساس سرخپوشان بجز ريكاورى كه پس از بازى در برنامه داشتند ۴ جلسه تمرين ويژه در دستور كار خود دارند. بر اين اساس تمرين روز سه شنبه پرسپوليس در ۲ نوبت صبح و بعدازظهر دنبال مى شود. چهارشنبه يك جلسه تمرين صبحگاهى در دستور كار سرخ پوشان است و پنجشنبه نيز پرسپوليسى ها موظف هستند تمرين عصرگاهى را به اجرا درآورند. كاروان پرسپوليس كه قرار است جمعه به تبريز عازم شود، قبل از پرواز به سمت اين شهر تمرين سبكى براى سرخ پوشان در نظر گرفته شده است.

 

پرسپوليس تلفات نداد!

 

هر چند تساوى پرسپوليس در دقايق پايانى بازى در برابر پاس همدان، باعث شد سرخ پوشان ۲ امتياز حساس و مهم را از دست بدهند تا پرسپوليس تلفات سنگينى را در اين بازى بدهد، سرخ پوشان از نظر بازيكن براى بازى بعدى با مشكلى به نام محروميت روبرو نيستند. در ديدار برابر پاس هيچ يك از بازيكنان پرسپوليس از سوى داور با كارت زرد جريمه نشدند تا سرخ پوشان با مشكلى به نام ۳ اخطاره شدن بازيكنانش روبرو نشوند.

 

پرسپوليس قبل از دربى در درفشى فر

 

امكانات و بازسازى مجموعه درفشى فر روز به روز بهتر مى شود تا در زمان اعلام شده اين ورزشگاه شرايط لازم براى ميزبانى تمرينات بزرگسالان پرسپوليس را داشته باشد، طبق آخرين اخبار از مراحل پيشرفت بازسازى اين مجموعه، چمن اين ورزشگاه در حال تعويض است و با توجه به پيشرفت كار، پيش بينى مى شد اين ورزشگاه به موقع تحويل پرسپوليسى ها داده شود. گفتنى است طبق برنامه ريزى هاى قبلى پرسپوليسى ها قرار است ۴-۵ روز قبل از دربى، تمرينات خود را در درفشى فر برگزار نمايند.

 

بادامكى به بازى با شهردارى مى رسد

 

حسين بادامكى، هافبك مصدوم سرخ پوشان كه به خاطر نوع و شدت مصدوميتش هفته هاست از تركيب پرسپوليس دور مانده، كم كم به شرايط حضور در ميادين نزديك مى شود. با توجه به برنامه هاى تمرينى كه براى اين بازيكن در اين مدت در نظر گرفته شده است،

 

كادر پزشكى سرخ ها تلويحاً اعلام كرده اند اگر مساله غير مترقبه اى پيش نيايد، بادامكى براى همراهى پرسپوليس در ديدار مقابل شهردارى تبريز مشكلى ندارد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)