مرجع خبری پرسپولیس : کادرفنی تیم های فوتبال و فوتسال باشگاه پرسپولیس با حبیب کاشانی دیدار و گفت و گو کردند.


به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ بعد از ظهر امروز سرمربی و مربی تیم فوتسال پرسپولیس به دیدار حبیب کاشانی رفتند. پس از این جلسه علی دایی نیز در باشگاه پرسپولیس حاضر شد و با کاشانی گفت و گو کرد.


حبيب كاشاني و علي دايي بعد از ظهر امروز جلسه اي حدودا يك ساعته را محل باشگاه پرسپوليس برگزار كردند. در اين جلسه پيرامون مسايل جاري تيم فوتبال پرسپوليس بحث و گفت و گو شد.


محمدرضا حيدريان سرمربي و نظام علي گرامي مربي اين تيم در جلسه خود با حبيب كاشاني از وضعيت تيم فوتسال پرسپوليس ارائه دادند.

 

تيم فوتسال پرسپوليس در آخرين بازي ليگ برتر فوتسال ايران در شهر اهواز با گل لحظات پاياني تيم ميزبان با حساب دو بر يك برابر تيم ملي حفاري شكست خورد.

محمدرضا حيدريان كاپيتان با اخلاق سال هاي پيش تيم ملي فوتسال ايران، اين فصل وظيفه مهم كاپيتاني و مربيگري تيم فوتسال پرسپوليس را بر عهده گرفته است. از ديد او با وجود جوان بودن تيم، مي توان به نتيجه گرفتن آن اميدوار بود.

در جلسه با كاشاني چه صحبت هايي مطرح شد؟

در اين جلسه گزارشي از وضعيت تيم در ليگ برتر فوتسال به ايشان ارائه شد و به خصوص روي اين نكته گفت و گو كرديم كه تيم ما همواره در بازي خانگي موفق بوده اما نتوانسته در بازي هاي خارج از خانه نتيجه لازم را كسب كند.

برگزاري چنين جلسه هايي چه تاثيري روي روند كاري تيم فوتسال خواهد داشت؟

 

اين جلسات بسيار مفيد است در اينجا بايد از آقاي كاشاني تشكر كنم. تا كنون چنين توجهي به فوتسال در تيم هاي بزرگ فوتبال ايران اتفاق نمي افتاد. همين كه ما احساس مي كنيم كارمان زير ذره­بين باشگاه قرار دارد باعث افزايش انگيزه و تلاش ما مي شود.

آقاي كاشاني براي بازي فولاد ماهان سپاهان هم به سالن آمد بايد اين نكته را فراموش نكرد كه اين نشان دهنده شهامت ايشان است. چون تيم ما جوان و تازه وارد به ليگ برتر بود و حريف ما تيمي متشكل از بازيكنان با تجربه و ملي پوش. ما هم موفق شديم با يك بازي فوق العاده فولاد ماهان را با نتيجه اي شكست دهيم كه در سال هاي اخير كم سابقه بوده است.

 

آقاي شمس سرمربي تيم ملي بعد از آن بازي گفت كه دوست دارد شما را به تيم ملي دعوت كند. نظر شما چيست؟

ايشان به من لطف داشتند و بابت اين موضوع تشكر مي كنم اما من دو سه سال پيش از تيم ملي خداحافظي كردم تا راه براي جوانان باز شود. جوان هايي كه امروز بازي هاي خوبي را در تيم ملي فوتسال به نمايش مي گذارند.

وضعيت تيم فوتسال پرسپوليس را چطور مي بينيد؟

تيم ما خيلي جوان است و دير هم دور هم جمع شديم چون تازه به ليگ برتر صعود كرده بوديم چنين مسائلي روي داد. اما همين جوان بودن تيم باعث شده تا انرژي و انگيزه تيم نيز بالا باشد. در نتيجه ما پتانسيل موفقيت در فصل جاري را داريم.

شما بازيكن – مربي تيم هستيد. اين كار را براي شما مشكل نمي كند؟

چرا كار كمي مشكل مي شود اما با كمك مجموعه كادر فني توانسته ايم از پس آن برآييم. در حال حاضر آقايان گرامي و پناهي، مربيان تيم در جريان بازي وظيفه هدايت تيم و تعويض ها را بر عهده دارند. خود من نيز علاوه بر نظارت و برنامه ريزي تمرين ها به همراه كادر فني، در تمرين تيمي هم شركت مي كنم تا از نظر آمادگي بدني و هماهنگي با بازيكنان مشكلي پيش نيايد. خوشبختانه با كادر فني قوي كه در اختيار داريم مشكل خاصي براي ما پيش نيامده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)