مرجع خبری پرسپولیس : مدافع پرسپوليس گفت: به خاطر گل خوردن در دقيقه 91 دوست داشتم پس از بازي با پاس همدان خون گريه كنم. شيث رضايي درباره بازي با پاس همدان و شرايط اين روزهاي پرسپوليس صحبت كرده است.

 

از بازي با پاس همدان بگو.
واقعا بازي دردآوري براي من و همه بازيكنان بود چون دو امتياز شيرين را از دست داديم. همه يكدل شده بوديم تا دوباره به صدر جدول برويم اما نشد.

 

دليل اين نتيجه چه بود؟
نمي دانم. بعضي اوقات فوتبال روي خوب خودش را نشان نمي دهد. ما 90 دقيقه خوب بازي و دفاع كرديم اما متاسفانه دقيقه 91 گل خورديم. باور كنيد همه شوكه شده بوديم به طوري كه دوست داشتم پس از بازي خون گريه كنم.

 

طوري صحبت مي كني كه ظاهرا پاس در طول نود دقيقه فرصت بيشتري نداشت.
حرف شما قبول اما مگر ما فرصت نداشتيم. در دقيقه 80 مي توانستيم گل دوم را بزنيم اما متاسفانه توپ هاي ما داخل دروازه نرفت.

پس از بازي چهره ات طوري بود كه مشخص نبود احساس دروني ات چيست.
مقابل 20 هزار هوادار در دقيقه 91 دو امتياز را از دست بدهي و به صدر جدول نروي خنده دار است؟ نمي دانم چرا اين حرف را مي زنيد. تا 4 صبح نخوابيدم و اين اتفاق بد در ذهنم مدام وجود داشت. با خودم حرف و يا با دوستان درباره بازي حرف مي زدم كه خدايا دليل اين اتفاق چه بود. اگر شرايط مهيا بود پس از بازي دوست داشتم كنار زمين بنشينم و گريه كنم، به همين دليل پس از بازي سرم را حتي بالا نگرفتم.

  

طوري حرف مي زني كه انگار تا حالا نباخته اي؟
من بازيكني هستم كه جنبه باخت و مساوي در برابر هواداران پرسپوليس مخصوصا در ورزشگاه آزادي را ندارم. دليلش را هم نمي دانم.

حتما بعد از بازي چهره دايي و كاشاني را هم ديدي؟
اين هم جزيي از اتفاقات تلخ بازي با پاس بود. به دنبال خود نمايي نيستم اما خدا مي داند وقتي چهره دايي بعد از خوردن گل را ديدم شوكه شدم. حتي چهره كاشاني بعد از اينكه در حال رفتن به رختكن بود را ديدم طور ديگري شدم. اين دو نفر غيرت، تعصب و تمام تلاش خود را براي خوشحالي مردم به كار گرفته اند و بايد در برابر مردم سربلند باشند. در پرسپوليس خدا را شكر آرامش حكم فرما است و اين با تلاش و مديريت خوب كاشاني و دلسوزي دايي به دست آمده است.

 


اما شما كاري كرديد كه آنها ناراحت شوند.
بچه ها تصميم گرفته اند همه چيز را جبران كنيم تا چهره ناراحت دايي و كاشاني به خوشحالي تبديل شود.

چه بازيكني در خوردن گل مقصر بود؟
همه تيم، نه يك نفر.

 

دايي اعلام كرده كه اين امتياز از دست دادن ها براي شما دردساز مي شود و كاشاني نيز از نتيجه راضي نيست…
كاملا درست مي گويند. ما مي خواهيم قهرمان شويم پس بايد قدر امتيازهاي داخل خانه را بهتر بدانيم. به همين دليل بايد تمركز خودمان را بيشتر كنيم چون راه طولاني در پيش داريم و نبايد اشتباهات را تكرار كنيم.

بازي شنبه آينده برابر شهرداري تبريز را چگونه مي بيني؟
روز سختي را در پيش داريم. به نتايج حريف كاري نداريم و مي رويم تا 3 امتياز را بگيريم و دو امتياز از دست رفته در بازي برابر پاس را فراموش كنيم. براي نتيجه و شادي دل هواداران از جان مايه مي گذاريم.

در پايان اگر حرفي داري بگو.
مجددا به عنوان كاپيتان دوم پرسپوليس از هواداران عذر خواهي مي كنم و مطمئن باشيد با تلاش و تعصب خاص بازيكنان جواب محبت هاي آنها، دايي وكاشاني را مي دهيم خدا وكيلي مديري داريم كه شايد در فوتبال ما كمتر پيدا شود چون همانطور كه بارها گفته ام دلش صاف و شفاف است.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)