مرجع خبری پرسپولیس : براى پرسپوليس، تساوى در دقيقه ۹۰ در حالى كه فقط ۴ دقيقه تا كسب ۳ امتياز و دشت يك پيروزى خانگى فاصله وجود داشت، اصلاً نتيجه خوبى نبود.

 

مساله اى كه همه سرخ پوشان به آن اذعان داشتند اما متاسفانه آب به جوى رفته باز نمى گردد و بازى پرسپوليس در برابر پاس همدان هم به تاريخ پيوست تا بدين ترتيب اين تساوى و به هدر رفتن ۲ امتياز ديگر تلنگرى باشد براى بازى ها بعدى تا اشتباهات اين بازى از سوى سرخ پوشان تكرار نشود. گفت وگو با عليرضا محمد مدافع پرسپوليس را بخوانيد:

 

• درست در دقيقه ۹۰ پيروزى را با تساوى عوض كرديد؟

– باور كنيد خودمان هم فكرش را نمى كرديم اين اتفاق رخ بدهد، نگاهمان به اسكوربورد بود تا بازى تمام شود و ۳ امتياز را به دست آوريم اما خيلى بد آورديم؛ درست زمانى كه هيچ كس فكرش را نمى كرد گل خورديم تا جبرانش برايمان غير ممكن شود.



• فكر مى كنى با اين نتيجه عدالت برقرار شود؟
– در مورد پرسپوليس اصلاً. ما مستحق تساوى نبوديم. خيلى دويديم، خيلى تلاش كرديم، موقعيت هاى خوب و زيادى را هم روى دروازه حريف داشتيم كه اگر شانس با ما يار بود همان نيمه اول كار را تمام مى كرديم اما قدر موقعيت هايمان را ندانستيم و همانطور كه گفتم زمانى گل خورديم كه ديگر فرصتى براى جبران نمانده بود.

 

• به نظرت پرسپوليس نيمه اول بهتر و روان تر كار نمى كرد؟
– صددرصد همينطور است. در ۴۵ دقيقه اول، بازى تمام و كمال در اختيار ما بود و حريف هيچ برنامه  يا هدفى را نتوانست روى دروازه ما پياده كند اما در نيمه دوم يك مقدار ترس پاس ريخت و حملاتى را روى دروازه ما تدارك ديد كه اتفاقاً ما تا دقيقه ۹۰ خيلى خوب در مقابل آن ايستادگى كرديم و در يك غفلت، تاوان سنگينى را پس داديم!

• در صحنه به ثمر رسيدن گل پاس، خط دفاعى ناهماهنگ نبود؟
– نه، ما مدت هاست كنار هم هستيم و خيلى خوب همديگر را پوشش مى دهيم فقط يك لحظه تمركزمان را از دست داديم. به هر حال تيم تحت فشار يك موقع هايى دچار اشتباه مى شود كه متاسفانه ما در بدترين زمان ممكن مرتكب اشتباه شديم.

• در ۲ بازى متوالى ۴ امتياز حساس را از دست داده ايد. اين مساله براى پرسپوليس نگران كننده نيست؟
– مطمئن باشيد تمام تلاش ما اين است كه كارى كنيم از دست رفتن اين امتيازات در آينده باعث حسرتمان نشود. درست است اگر اين امتيازات را مى گرفتيم الان با فاصله نسبت به ديگر رقبا صدر را مال خود مى كرديم اما براى نااميد شدن خيلى زود است. ما تازه اول راه هستيم؛ ما ۲۶ هفته ديگر را پيش رو داريم و اصلاً زمان خوبى نيست كه بخواهيم رسيدن به اهدافمان را محال بدانيم. پرسپوليس ۲۰ درصد راه را رفته و خيلى بدبينانه است كه از الان آيه يأس بخوانيم.

• اما هواداران حداقل در اين بازى كه يك ديدار خانگى بود، انتظار از دست رفتن ۲ امتياز به اين حساسى را نداشتند؟
– فقط مى توانم بگويم خيلى حيف شد و شرمنده ايم! براى خود ما هم بازى در خانه و كسب حداكثر امتيازات آن به خاطر مردم و هواداران از اهميت ويژه اى برخوردار است اما تاكيد مى كنم هيچ چيز جز بد اقبالى باعث نشد، اين نتيجه در اين ديدار رقم بخورد! همين!

• قول مى دهيد اين تساوى را جبران كنيد؟
– صددرصد. ما از اول فصل به هوادارانمان قول قهرمانى داده ايم و تمام تلاشمان را مى كنيم كه سر قولمان هم باقى بمانيم و براى تحقق وعده اى كه به هواداران داده ايم از جان مايه مى گذاريم! ان شاءالله بازى هاى بعدى!

• بازى شهردارى تبريز بازى نسبتاً راحتى براى پرسپوليس به نظر مى رسد؟
– اين مساله را اصلاً قبول ندارم. براى پرسپوليس هيچ حريفى ساده و هيچ بازى آسان نيست. درست است شهردارى از ابتداى فصل نتايج نسبتاً ضعيفى گرفته و در انتهاى جدول است اما اين موضوع ملاك خوبى نيست كه فكر كنيم كارمان در تبريز راحت است. اتفاقاً اين جور تيم ها مقابل تيم هابى مثل پرسپوليس روحيه مى گيرند.

• پيش بينى ات ازنتيجه اين بازى؟
– ما براى برد به ميدان مى رويم و ان شاءالله به اين هدفمان هم مى رسيم. بعد از تساوى مقابل پاس همه ما در تيم هم قسم شده ايم كه اشتباهاتمان را به حداقل برسانيم و با تمام قوا به ميدان برويم و به چيزى جز 3 امتياز فكر نمى كنيم. من مطمئن هستم برد و پيروزى ما در اين ديدار قطعى و حتمى است.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)