از حالا برای قهرمانی پرسپولیس قول داده ام

مرجع خبری پرسپولیس : پس از مدت ها و بعد از اینکه به طور کامل از بند مصدومیت رها شد، در ترکیب قرار گرفت. تیاگو 90 دقیقه در ترکیب حضور داشت اما آن بازیکنی نبود که انتظارش را داشتیم.

 

اتفاقی که غیر طبیعی به نظر نمی رسد، چرا که مدت ها دوری از میادین، مانعی بود برای اینکه او تمام توانایی هایش را نمایش بگذارد. گفت و گو با هافبک برزیلی پرسپولیسی ها را بخوانید:

 

* تیاگو، از بازی با پاس بگو؟

_ بازی خوبی بود، می توانستیم برنده باشیم اما متاسفانه بدشانسی آن هم در دقیقه 91 باعث شد سه امتیار حساس را از دست بدهیم.

 

 

* 3 امتیازی که اگر بازیکنان دقت بیشتری می کردند به راحتی از دست نمی رفت.

_ بله اما روی این گل نباید کسی را مقصر بدانیم چرا که اینکار درست نیست. وقتی تیم گل می خورد همه مقصر هستند. اگر همگی دقت بیشتری می کردیم و قدر موقعیت هایمان را می دانستیم، به راحتی برنده بازی می شدیم اما تمرکزمان را در لحظات آخر از دست دادیم که باید برای آن فکری کرد.

 

* پس از مدت ها درون ترکیب قرار گرفتی، از عملکرد خودت راضی بودی؟

_ طبیعتا راضی نبودم چرا که می توانستم بهتر از این باشم. پس از چند هفته بازی می کردم و نتوانستم تمام آن چیزی را که می خواستم، به نمایش بگذارم. با این حال خوشحالم که علی دایی بازهم به من اعتماد کرد. می خواهم طوری بازی کنم که در بازی های آینده جواب این اعتماد را بدهم.

 

* به نظر می رسید موقع بازی کمی هم استرس داشتی؟

_ اصلا این حرف را قبول ندارم. من بازیکن بی تجربه ای نیستم که موقع بازی اسیر استرس شوم. اما همانطور که گفتم به خاطر دوری چند هفته ای نتوانستم خیلی خوب باشم.

 

* در مورد آینده چقدر امیدواری؟

_ خیلی زیاد، هرچند هنوز زود است که بخواهم در مورد آینده حرف بزنم اما شاید باور نکنید که من از حالا برای قهرمانی پرسپولیس به دوستان برزیلی ام قول داده ام. پارسال دوستانم گفتند پرسپولیس چهارم می شود و وعده ام عملی نشد اما باور کنید امسال مطمئنم که من برنده می شوم. دلم نمی خواست از ذوب آهن عقب بمانیم اما هنوز برای جبران دیر نشده.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)