پرسپولیس نیوز: کارشناس فوتبال گفت: آدمی هستم که اگر شرایط را بدانم و آگاهی داشته باشم دست به ریسک می‌زنم در غیر اینصورت بعید می‌دانم به تیم مشکی‌پوشان بروم.

امیر حاج رضایی در خصوص شرایط لیگ برتر و وضعیت تیم‌های تراکتورسازی و سپاهان اظهار داشت: اتفاق بدی است که تیم‌های ریشه دار و قدیمی فوتبال ایران که طرفداران زیادی هم دارند در خطر سقوط قرار بگیرند.

وی ادامه داد: سپاهان یک دوره ۱۰ ساله موفق را داشت و پرافتخارترین تیم ایران است که در جام باشگاه‌های جهان هم بازی کرده و در این دوره ثبات و پشتوانه اقتصادی مناسب مهمترین عامل موفقیتش بود، اما امسال شاید عدم ثبات و تغییر در کادر مدیریتی در نتایج این تیم بی تاثیر نبوده است. تراکتورسازی هم با اینکه مدیریت خوبی دارد، اما وابستگی به بازیکنان سرباز و تغییر کادرفنی مشکلاتی را برایش ایجاد کرده و این‌ها اتفاقات خوبی نیست که در لیگ ایران می‌افتد.

این کارشناس فوتبال در خصوص پرسپولیس عنوان کرد: آن چیزی که پرسپولیس را تهدید می‌کند بحث فنی نیست بلکه حواشی غیرفنی است. پرسپولیس در محاصره مسائل غیرورزشی و غیراخلاقی است. هر روز یک خبر، یک حاشیه، محرومیت از پنجره نقل و انتقالات، شکایت‌های مکرر به فیفا، تهدید به کسر امتیاز و. مسائلی است که موفقیت‌های پرسپولیس را تهدید می‌کند.

وی افزود: در این شرایط بد اقتصادی پول‌های زیادی به این تیم تزریق شد، اما معلوم نیست کجا رفته؟ مصاحبه طارمی هم حاشیه‌ها را زیاد کرد. واقعا نمی‌توان گفت: چه کسی راست می‌گوید انقدر در فوتبال دروغ شنیدیم دیگر تشخیص راست سخت شده. این‌ها مسئله پرسپولیس است و گرنه برانکو بهترین مربی لیگ است و ظرف سه سال پرپسولیس ورشکسته را به بهترین تیم ایران تبدیل کرده و امسال هم احتمالا قهرمان لیگ است، اما در آسیا با این شرایط موفقیت سخت است.

حاج رضایی در خصوص مذاکره با تیم مشکی‌پوشان اظهار داشت: یک گفتگو کوتاهی در این خصوص صورت گرفت که اسمش را نمی‌توان مذاکره گذاشت و بعد هم ادامه پیدا نکرد. شرایط این تیم بحرانی است و ۹ بازی بیشتر نمانده. آدمی هستم که اگر شرایط را بدانم و آگاهی داشته باشم دست به ریسک می‌زنم در غیر اینصورت بعید می‌دانم به این تیم بروم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)