پرسپولیس نیوز :سرپرست باشگاه پرسپولیس تأکید کرد، این باشگاه مقابل کمیته اخلاق گارد نگرفته و فرار نخواهد کرد.


حمیدرضا گرشاسبی بعد از حضور در جلسه کمیته اخلاق گفت: در مورد پرونده بازیکنان اوکراینی از قبل ابهاماتی وجود داشت، قبلاً به همراه طاهری در جلسه‌ای حاضر شده بودیم و امروز هم با برانکو به کمیته اخلاق آمدیم، توضیحات کافی بود و در آینده قطعاً وضعیت بهتر خواهد شد و این پرونده بسته می‌شود.

وی در مورد اینکه آیا حضورشان در جلسه امروز ربطی به صحبت‌های برانکو در مورد تیم ملی داشته است، عنوان کرد: اصلاً در این راستا صحبتی نشد، قبلاً هم نامه محرمانه‌ای به باشگاه آمد که ما برای حضور در مورد پرونده بازیکنان اوکراینی به اینجا آمدیم که امروز این مسئله هم تمام شد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه در مورد حرف‌های مهدی طارمی هم صحبتی شده است، تصریح کرد: فقط در مورد ۲ بازیکن اوکراینی صحبت شد و برانکو هم بسیار فنی و خوب جواب آنها را داد که توضیحاتش قانع کننده بود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا فدراسیون فوتبال و کمیته اخلاق حق دارند در مسائل داخلی باشگاه‌ها دخالت کنند یا نه، خاطر نشان کرد: ما باید احترام بگذاریم و امروز هم این کار را انجام دادیم و به دعوت فدراسیون و کمیته اخلاق به اینجا آمدیم، گاردی نمی‌گیریم، یک باشگاه مردمی هستیم و سوالات زیادی وجود دارد که به عنوان مدیر ما پاسخ می‌دهیم و نگرانی نیست.

وی درباره اینکه آیا اوکراینی ها واقعا بازیکنان بی کیفیتی بوده اند یا خیر و اگر اینطور بوده مدیرعامل سابق باشگاه باید جوابگو باشد، گفت:کسی جوابی ندارد که بخواهد بدهد. بازیکن بدون اذن مربی و سرمربی به تیمی نمی‌آید. اگر اینطور باشد کادر فنی که دیگر کادر فنی نیست. برانکو هم همین حرف را زد. اینکه بازیکنی جذب شود، به این معنا نیست که او در وسط میدان باشد و بازی کند، این مسئله به تشخیص کادر فنی است. علیرضا بیرانوند الان دروازه‌بان فیکس ما است که در تیم ملی هم همین وضعیت را دارد، ما یک دروازه‌بان ذخیره هم داریم که ممکن است حادثه‌ای پیش بیاید و مسئله‌ای غیر قابل پیش‌بینی بوجود آید که از دروازه‌بان دوم استفاده کنیم. نمی‌توانیم نیمکت تیم را خالی بگذاریم. بازیکنانی هستند که شاید یک ثانیه هم بازی نکرده باشند. این با تشخیص کادر فنی است و باید مسائل را حرفه‌ای ارزیابی کنیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: خود ما هم یکسری جریمه هایی که پرداخت می کنیم برای بازیکنانی بوده که یک ثانیه هم در زمین نبوده اند. ما باید حرفه ای به این موضوع نگاه کنیم. اینجا (کمیته اخلاق) آمده ایم تا این ذهنیت هایی که ایجاد می شود را پاک کنیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در واکنش به سوال دیگری در ارتباط با اینکه آیا حسین هدایتی با هماهنگی باشگاه پرسپولیس بازیکنان را به منزلش دعوت کرده و به آنها سکه پاداش می‌دهد، خاطرنشان کرد: ما از هیچ‌کس کمک نخواستیم و نخواهیم خواست. زمانی هم اگر نیاز به کمک باشد هواداران خودشان شماره حساب باشگاه را دارند و با خواسته ما به باشگاه کمک می‌کنند. در حال حاضر بهترین کمکی که هواداران می‌توانند به ما کنند این است که به سامانه تحت همکاری باشگاه پیامک بفرستند. ما به هیچ کس اجازه نمی‌دهیم برای تیم حاشیه درست کنند ضمن اینکه باشگاه هم دست نیاز به سوی کسی دراز نکرده است و هر وقت لازم باشد خودمان اعلام می‌کنیم که چه فردی و به چه شکل به باشگاه کمک کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)