مرجع خبری پرسپولیس : شيث رضايي عنوان كرد: بازي بسيار خوبي را برابر شهرداري تبريز به نمايش گذاشتيم اما متأسفانه به حق خود نرسيديم. سوار توپ و ميدان بوديم اما وقتي پرسپوليس در دقيقه 97 گل مي‌خورد اين موضوع فقط خواست خدا بوده و نمي‌توان بر حكمت آن شكي كرد.

رضايي اظهار داشت: هر كاري كه لازم باشد بازيكنان انجام دادند و از جان مايه گذاشتند. در دقايق پاياني بازي رحمان احمدي با رشادت خاص و مصدوميتي كه گريبانگيرش شد همه چيز را فراموش كرد و با روحيه‌اي دو برابر همراه مصدوميت در چارچوب پرسپوليس ايستاد. شايد اگر فرد ديگري بود يك دقيقه هم نمي‌توانست درون دروازه بايستد.

وي گفت: من هم متأسفانه از ناحيه گونه دچار مصدوميت شدم. همچنين عليرضا محمد از ناحيه پا دچار درد فراواني بود اما همه اينها را تحمل كرديم تا به 3 امتياز برسيم ولي خواست خدا بود كه اين بازي به تساوي كشيده شود و واقعا نمي‌دانم چه حرفي بايد بزنم.

 

رضايي خاطرنشان كرد: شهرداري تبريز دومين خط حمله خوب ليگ برتر را دارد اما يك فرصت خطرناك هم روي دروازه ما نداشت. تمام تمركزمان اين بود كه در خط دفاعي جسور و جنگجو باشيم تا گل نخوريم به همين دليل از دقيقه 85 به مدافعان كناري‌ام گفتم كه نفوذ نكنند ولي متأسفانه بالاخره گل خورديم.

 

وي همچنين در خصوص حواشي‌هاي بازي تبريز گفت: بي‌احترامي به دايي و كاشاني بي‌احترامي به كل پرسپوليس بود يعني خانواده ما زير سؤال رفت. كاشاني و دايي افراد بزرگي هستند و نبايد در هيچ كجاي ايران به اسطوره‌اي مثل دايي كه شايد چندين سال آينده شبيه او را پيدا نكنيم، بي‌احترامي كرد. دايي روزهاي تلخ و شيرين ما را چشيده اما متأسفانه تبريزي‌ها به او بي‌احترامي كردند كه به نظر من آنها هواداران تبريزي نبودند.

رضايي افزود: كاشاني چه گناهي كرده است؟ او هر موقع در جمع ما مي‌نشست، مي‌گفت تبريزي‌ها در كنار پرسپوليسي‌ها بهترين هواداران ايران را دارند و يا به ما تذكر مي‌داد كاري نكنيد كه آنها دچار آزردگي شوند اما وقتي ديدم در قبال كاشاني اين كارها را كردند واقعا از خودم شرمنده شدم چون نيت خالص كاشاني را با كارهاي زشت جواب دادند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)