پرسپولیس نیوز تراکتور سازی ایران با نتیجه یک بر صفر نتیجه را به حریف خود واگذار کرد. تیم های تراکتور سازی ایران و الاهلی عربستان در گروه A لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ از ساعت ۱۹ امروز به وقت ایران در ورزشگاه سیب مسقط عمان به مصاف یک دیگر رفته بودند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود تیم الاهلی به پایان رسید.

گل الاهلی عربستان توسط مهند عسیری در دقیقه ۶۷ به ثمر رسید.

داور این دیدار به محمد ایران‌پوریان(دقیقه۴۸) و رضا شربتی (دقیقه ۶۰) از تراکتورسازی و صالح الامری(دقیقه ۴۵) از الاهلی عربستان کارت زرد نشان داد.

بلندگوی ورزشگاه تعداد تماشاگران حاضر را ۱۰۵۳ نفر اعلام کرد.

ترکیب تراکتور سازی: جوردی آلمیدا، محمد ایران پوریان (از دقیقه۶۶ – سلیمان کرپیچ)، محمد نادری، محمد رضا مهدی زاده، رضا شربتی، مهدی کیانی، مهدی مهدی پور، دانیال اسماعیلی فر ( از دقیقه ۷۹ – فرزاد حاتمی)، احسان پهلوان، محمد ابراهیمی و ارسلان مطهری

ترکیب الاهلی عربستان: یاسر عبدالله مسلم، ولید راشد، مارک میلیگان، محمد عبدالحکیم ال فتیل( دقیقه ۸ – کلادومیر دی سوزا)، حسین علی المقهوی، مهند عسیری(۷۵ مؤمن زکریا)، صالح العمری، عقیل بلغیث الصحابی، سعید المولد، منصور الحربی و عبدالفتاح عسیری(۸۶ الشمرانی)

دقایق حساس:

عبدالحکیم در دقیقه ۸ این دیدار دچار مصدومیت شده و زمین بازی را ترک کرد که سرمربی نماینده عربستان کلودمیر را به جای وی وارد زمین مسابقه کرد.

بازیکن الاهلی عربستان در دقیقه ۱۵ این دیدار به سمت دروازه تراکتور سازی شوت محکمی زد که توپ با واکنش جوردی آلمیدا راهی کرنر شد. در کرنر نیز شوت بازیکن الاهلی به سمت دروازه تراکتور سازی ارسال شد که محمد نادری باعث شد تا توپ از روی خط برگشت داده شود تا الاهلی در این صحنه حساس به گل نرسد.

توپ توسط  احسان پهلوان در دقیقه ۲۷ به امیر ارسلان مطهری رسیده و در ادامه توپ با ضربه سر این بازیکن راهی اوت شد.

مهند احمد از تیم الاهلی عربستان در دقیقه ۳۰ این دیدار صاحب موقعیت حساس شده بود که ضربه سر این بازیکن با واکنش دروازه بان تراکتور سازی همراه شد و در ادامه بازیکن الاهلی در موقعیت آفساید توپ را به بالای دروازه آلمیدا زد.

بازیکن الاهلی در دقیقه ۳۵ این دیدار با واکنش دروازه بان تراکتور سازی راهی کرنر شد که در این صحنه جوردی آلمیدا اعتقاد داشت که خطای هند از سوی وینگر الاهلی صورت گرفته است.

احسان پهلوان در دقیقه ۴۳ این دیدار صاحب موقعیت حساس شده بود که شوت این بازیکن به شکل بسیار خطرناکی از کنار دروازه تیم میهمان راهی اوت شد.

احسان پهلوان بار دیگر در دقیقه ۴۵ صاحب موقعیت حساس شده بود که شوت این بازیکن از پشت محوطه جریمه الاهلی به شکل خطرناکی از کنار تیرک عمودی سمت راست دروازه الاهلی راهی اوت شد.

مهدی کیانی در دقیقه ۵۰ این دیدار صاحب موقعیت حساس شده بود که شوت پر قدرت ولی بی دقت این بازیکن از بالای دروازه تیم الاهلی عربستان راهی اوت شد.

احساس پهلوان در دقیقه ۶۲ این دیدار حرکت تاکتیکی خوبی در محطوه جریمه الاهلی عربستان انجام داده و در ادامه توپ با ضربه این بازیکن در اختیار دروازه بان نماینده عربستان قرار گرفت.

دانیال اسماعیلی فر در دقیقه ۶۳ شوت زد که توپ با ضربه این بازیکنن راهی اوت شد.

فرزاد حاتمی در دقیقه ۸۰ صاحب موقعیت حساس شده بود که شوت از راه دور این بازیکن در اختیار دوازه بان الاهلی عربستان قرار گرفت.

مهاجم الاهلی در دقیقه ۸۷ از طریق ارسال هم تیمی های خود صاحب توپ شد که این موقعیت با بی دقتی وی از دست رفت. در برگشت نیز بازیکنان تیم میهمان صاحب موقعیت حساس بودند که مدافعین تراکتور سازی توپ را برگشت دادند.

شوت محمد ایران پوریان در دقیقه ۹۰ این دیدار از پشت محوطه جریمه الاهلی عربستان با قاصله کمی راهی اوت شد.

ارسلان مطهری در دقیقه ۹۳ این دیدار صاحب موقعیت حساس شده بود که ضربه سر این بازیکن توسط مدافع تیم میهمان برگشت داده شد.

شرح گل:

گل الاهلی عربستان: بازیکنان تیم الاهلی عربستان از ضربه ایستگاهی از سمت چپ خط دفاعی تراکتور سازی توپ را به سمت دروازه جوردی آلمیدا ارسال کرده و در ادامه ضربه ی مهند عسیری در دقیقه ۶۷ تبدیل به گل شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)