اميدوارم رضايي و نوروزي زودتر در تمرينات گروهي شركت كنند
مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي پرسپوليس گفت:‌ با برگزاري يك اردوي هدف‌دار در كيش خودمان را براي بازي مقابل ملوان و استقلال آماده مي‌كنيم.

 

علي دايي پس از تمرين امروز اظهار داشت: بازي دوستانه بدي را مقابل تيم عمران كيش برگزار نكرديم و تا حدود زيادي به اهداف خود رسيديم. متاسفانه داوران در كيش بيش از حد طرف تيم خود را گرفته بودند و به همين دليل اعتراض‌هايي انجام دادم اما روي هم رفته دو تيم زحمت خود را كشيدند و بازي بدي از آب در نيامد.

 

وي خاطرنشان كرد: صبح بازي با عمران كيش به مدت يك ساعت وزنه زده بوديم به همين دليل خسته‌تر از حريف بوديم. هدف ما در اردوي كيش آمادگي پرسپوليس براي ديدار مقابل ملوان و دربي 69 است تا با آمادگي كامل بتوانيم در اين دو ديدار به هدف خود برسيم. نتايج بازي دوستانه براي ما ملاك نيست اما مي‌تواند به هماهنگي و آمادگي بازيكنان كمك كند.

 

 

دايي در خصوص مصدومان پرسپوليس گفت:‌ متاسفانه غلامرضا رضايي و نوروزي را در اختيار نداريم اما اميدوارم هرچه سريع‌تر اين بازيكنان به تمرينات گروهي اضافه شوند. پس از اردوي كيش در تهران سعي خواهيم كرد فشارها را كمتر و خود را براي بازي با ملوان و گرفتن 3 امتياز آماده‌ كنيم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)