مرجع خبری پرسپولیس : اين روزها شيث رضايي دچار اتفاقات عجيبي مي‌شود. مدافع بدشانس سرخ‌ها در آسانسور هتل شايگان كيش حبس شد اما اين پايان بدبياري‌هاي او نبود شيث كه در جريان تمرين با برخورد با حلافي دچار شكستگي از ناحيه سر شد و پنج بخيه را از كيش با خود به يادگار آورد.

 

كاپيتان دوم پرسپوليس آنقدر براي حضور در ميدان انگيزه دارد كه از اتفاق سوم نمي‌ترسد: «اگر اينبار چشمم را هم درآورند جلوي استقلال بازي مي‌كنم.»

 

حبس شدن در آسانسور و شكستگي سرت دو اتفاق تلخي بود كه براي تو در اردوي كيش افتاد… از اتفاق سوم نمي‌ترسي؟
(خنده) اتفاقا اين قضيه در اردوي كيش هم به سوژه خنده بچه‌ها تبديل شده بود. بعضي‌ها مي‌ترسيدند كه با اتفاق سوم بدون شيث بشوند ولي من گوشم از اين حرف‌ها پر است.

 

چطور؟
چون من از اين چيزها نمي‌ترسم. هر طور كه باشد جلوي استقلال بازي مي‌كنم… خيالتان راحت…

 

مثل اينكه خيلي مطمئن هستي؟
ببين… آخرش اين است كه چشمم در مي‌آ‌يد! از اين بالاتر كه نيست… حتي اگر چشمم هم در بيايد به داربي مي‌رسم… گفتم كه …خيالتان راحت!

 

سرت چند تا بخيه خورد؟
پنج تا بخيه خورد! مهم نيست… خوب خوبم و مثل شير با پرسپوليس تمرين مي‌كنم.

 

به بازي با ملوان مي‌رسي؟
حتما… اين درست كه اين روزها همه روي بازي با استقلال زوم كرده‌ اند ولي براي من بازي با ملوان هم شرايط خاص خودش را دارد. بازي با ملوان هم براي پرسپوليس سه امتياز دارد و ما براي رسيدن به صدرنشيني به اين امتيازها احتياج داريم.

 

وضعيت پرسپوليس چطور است؟
شكر خدا وضعيت تيم خوب است. در اردوي كيش تمرينات خوبي را انجام داديم و احساس مي‌كنم كه پرسپوليس از لحاظ بدني و تاكتيكي به شرايط بهتري رسيده است. به نظر من پرسپوليس تا اينجاي كار هم خوب نتيجه گرفته ولي ما اين لياقت را داشته‌ايم تا امتيازات بيشتري را كسب كنيم. ان‌شاءا… با شروع سري جديد تمرينات متوجه هماهنگ‌تر شدن پرسپوليس خواهيد شد و اميدوارم كه پرسپوليس از بازي با ملوان بردهاي متوالي‌اش را شروع كند.

 

در اردوي كيش بازيكنان پرسپوليس اصرار داشتند كه تو برايشان آواز بخواني.
ما يك ته صدايي داريم و بچه‌ها هم نسبت به من خيلي لطف دارند… اما راستش را بخواهيد من تمام تمركزم روي پرسپوليس و تمرينات اردو بود. هرچيزي جايي دارد و من پرسپوليس و تمركز روي اين تيم را به هر چيزي ترجيح مي‌دهم.

 

مي‌گويند دايي خيلي سخت‌گير است. رابطه تو با سرمربي پرسپوليس چطور است؟
در اين شك نكنيد كه دايي يك مربي بزرگ و با ديسيپلين است. دايي شرايط تمرين و مسابقه را با شرايط عادي فرق گذاشته. يعني ما در تمرينات و بازي‌ها جدي هستيم و در خارج آن دايي بهترين دوست بازيكنان محسوب مي‌شود. رابطه من با دايي عالي است و احترام خاصي براي او قائل هستم.

 

در مورد داربي نمي‌خواهي صحبت كني؟
پرسپوليس براي داربي آماده است و شيث رضايي هم تحت هر شرايطي در داربي براي پرسپوليس بازي مي‌كند. صحبت كردن و كري‌خواندن در داربي ديگر قديمي شده! من بدون كري و اينجور حرف‌ها به ميدان مي‌روم و تمام تلاشم را براي سربلندي پرسپوليس مي‌كنم.

 

و حتما باز هم داربي مساوي مي‌شود!
نتيجه داربي را نمي‌شود پيش‌بيني كرد ولي من شانس پرسپوليس را بيشتر مي‌دانم و ان‌شاءا… سه امتياز را مي‌گيريم.

 

در مورد بازي ايران- برزيل صحبت مي‌كني؟
به نظر من يك بازي خوب و جالبي از كار درمي‌آيند. علاقه فوتبالي‌‌‌هاي ايران به برزيل مي‌‌تواند باعث شود كه توجه بيشتري به اين بازي شود. بدون شك هر بازيكني دوست دارد تا جلوي برزيل بازي كند و من هم از اين قاعده مستثني نيستم.

 

اما با توجه به سياست‌هاي افشين قطبي…
بهتر است در اين مورد صحبت نكنيم. من احترام خاصي براي تيم ملي و سرمربي آن قائل هستم. اين قطبي است كه تصميم نهايي را مي‌گيرد و بهتر است كه در مورد آن حرفي نزنيم… فقط همين را بدانيد كه دعوت نشدن به تيم ملي بيشتر از هر كسي شيث را اذيت مي‌كند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)