بازی ایران – برزیل و خداحافظی کریم باقری

مرجع خبری پرسپولیس : نیما نکیسا دروازه‌بان پیشین پرسپولیس و تیم ملی ایران، بی حاشیه بودن و سلامت کریم باقری را به عنوان عامل اصلی تداوم حضور این بازیکن در طول سال‌های طولانی می‌داند.

همبازی سابق باقری درباره شخصیت و خصوصیات اخلاقی او گفت: کریم باقری در تاریخ فوتبال ایران بی نظیر است و به جرات می‌توانم بگویم تنها بازیکنی است که فوتبال خود را سالم و بی حاشیه دنبال کرده است. در طول دوران بازی باقری، او با کسی مشکل نداشته و در مقابل کسی هم با باقری مشکلی نداشته است و این مساله می‌تواند از عوامل اصلی موفقیت او باشد.

 

نکیسا درباره خداحافظی باقری در بازی با برزیل گفت: کریم زحمات زیادی برای فوتبال ایران کشیده است و انجام بازی خداحافظی باشکوه برای او می‌تواند گوشه‌ای از زحماتش را جبران کند.

 

سنگربان تیم ملی ایران در رقابت‌های جام جهانی 1998 فرانسه در مورد بازی با تیم بزرگ برزیل نیز گفت: این بازی به لحاظ بین المللی می‌تواند کمک بزرگی برای پیشرفت فوتبال ما باشد. به شرط آنکه حریف با نفرات اصلی خود در مقابل تیم ما حاضر شود.

 

 

نکیسا درباره پیش بینی خود از نتیجه این دیدار گفت: نتیجه در چنین دیدارهایی چندان مهم نیست و حتی درصورت شکست تیم در این بازی، به خاطر برگزاری چنین دیدار مهمی روحیه و انگیزه تیم در آستانه جام ملت‌ها بالا می‌رود.

 

از نکیسا پرسیدیم که آیا دوست داشت در این بازی به میدان می‌رفت، که او در جواب گفت: هر کسی جای من بود دوست داشت در این بازی حضور داشته باشد. مسوولان فدراسیون به من کم لطفی کردند البته من مساله پای این می‌گذارم که مسوولان فدراسیون از داخل فوتبال انتخاب نشده‌اند. در حال حاضر از نظر شرایط بدنی در وضعیت بسیار خوبی قرار دارم و چیزی از برخی دروازه‌بان‌های فعلی کم ندارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)