بهروز رهبری فرد ، هنرمندان سینما و جانبازان میهمان پرسپولیسی ها

مرجع خبری پرسپولیس : ضيافت پرسپوليسي‌ها در شب داربي 69، در هتل اسپيناس تهران برگزار شد.

به گزارش مرجع خبری به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس،‌ سرخپوشان تهراني در حالي به استقبال داربي پايتخت رفتند كه امشب در اردوي خود،‌ شاهد برنامه ويژه‌اي بودند كه از سوي باشگاه تدارك ديده شده بود.

حضور 4 پيشكسوت پرسپوليس، دو جانباز نابينا، دو هنرمند و 3 هوادار برنده قرعه‌کشی کارت هواداری پرسپوليس و تقدير از آنها از جمله اين برنامه‌ها بود.

اين برنامه با پخش كليپي از گل‌هايي كه سرخپوشان در داربي‌هاي گذشته به ثمر رسانده بودند،‌ شروع شد. صحنه‌های گلی که با واکنش‌های جالب توجه بازیکنان روبرو می‌شد.

 

پس از آن حبيب كاشاني دقايقي براي بازيكنان صحبت كرد و در ادامه، با تشريح عملكرد كانون هواداران درباره کارت‌های هواداری، از سه هوادار برنده قرعه‌کشی “پرسپولیس کارت” برای دریافت جوایزشان دعوت کرد.

سه دست پیراهن پرسپولیس، هدیه‌ای بود که از سوی خوردبین، دایی و کاشانی به این هواداران اهدا شد.

پس از آن حبیب کاشانی از عبدی و علی دایی خواست لوح تقدیر جانبازان را به آنها بدهند. در این بین بازیکنان پرسپولیس دقایقی را ایستاده، به تشویق جانبازان پرداختند.

برنامه بعدی، تجلیل از پیشکسوتان پرسپولیس بود. کاظم سید علی خانی، مرتضی فنونی زاده، مرتضی کرمانی مقدم و بهروز رهبری فرد پیشکسوتانی بودند که امشب به جمع سرخپوشان دعوت شده بودند و با اهداء لوح یادبودب از آنها تجلیل شد. در این بین، علی انصاریان که به مراسم دعوت شده بود نتوانست در کنار پرسپولیسی‌ها حاضر شود.

اما ضیافت پرسپولیسی‌ها با حضور دو هنرمند محبوب و پرسپولیسی سینما و تلویزیون در جمع سرخپوشان کامل شد. داوود رشیدی و محمد حسین لطفی دو هنرمندی بودند که در شب داربی در اردوی پرسپولیسی‌ها حاضر شدند و ساعتی را در کنار بازیکنان و کادر فنی گذراندند.

 

 

حواشی اردو :

 

با برنامه ریزی مسوولان و روابط عمومی این باشگاه و با حضور جانبازان، پیشکسوتان، هنرمندان و هواداران سرخ، اردوی قرمزها پیش از بازی داربی به شبی فراموش نشدنی تبدیل شد. اتفاقی که برای بازیکنان می‌تواند معانی خاصی داشته باشد.

* باشگاه پرسپولیس در جریان برنامه ویژه خود در اردوی داربی، میزبان سه تن از جانبازان جنگ تحمیلی بود. کریم احمد شعار، خلیل آزادیان دو جانباز نابینا و موسی سلامت در این اردوی مورد تقدیر سرخ پوشان تهرانی قرار گرفتند.

* موسی سلامت هوادار جانباز قطع نخاعی پرسپولیس خود به محل اردوی این تیم آمده بود. سلامت همان جانبازی است که اتاقی سرخ را با پرچم‌ها و پوسترهای پرسپولیس در آسایشگاه ثارالله برای خود تزیین کرده است. اتاقی که در بازدید مسوولان، کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس از این آسایشگاه، باعث شگفتی آن‌‌ها شده بود.

* در برنامه روابط عمومی باشگاه پرسپولیس از کاظم سید علیخانی، مرتضی فنونی زاده، مرتضی کرمانی مقدم، بهروز رهبری فرد و علی انصاریان پیشکسوتان این باشگاه تقدیر شد.
* علی انصاریان که به این مراسم دعوت شده بود، به خاطر مشکلات شخصی نتوانست به اردوی سرخ پوشان بیایید.

* لوح‌های تقدیر جانبازان و پیشکسوتان توسط کاشانی، دایی، عبدی و خوردبین به آن‌ها اهدا شد. پیشکسوتان در هنگام حضور برای دریافت لوح‌های خود به شوخی و تعریف خاطرات خود با میزبانان خود می‌پرداختند.

* بهروز رهبری فرد و کریم باقری در طول مراسم در کنار هم نشسته بودند و با هم گپ می‌زدند. هنگامی که قرار شد تقدیرنامه مدافع متعصب و پیشین پرسپولیس اهدا شود، وی از باقری خواست تا با وی همراه شود و رهبری فرد و باقری با تشویق حضار به اتفاق روی سن رفتند.

* داود رشیدی و محمد حسین لطفی هنرمندانی میهمان پرسپولیسی‌ها بودند. به محض ورود رشیدی، پیشکسوت تئاتر و سینما به سالن، کریم باقری به استقبال او رفت و با وی دیده بوسی کرد. پشت سر باقری نیز صفی از سرخ پوشان برای خوش آمد گویی به میهمانان هنرمندشان تشکیل شده بود.

* هنرمندان، پیشکسوتان و چند تن از بازیکنان پرسپولیس همراه تعدادی از هواداران، پس از صرف شام در لابی هتل دوباره گرد هم آمدند. شنیدن خاطرات هنری و ورزشی ایشان دقایق به یادماندنی را در اردوی پرسپولیسی‌ها رقم زد.

* سپهر حیدری و جلال اکبری که به ترتیب به علت محرومیت و مصدومیت از حضور در بازی داربی محروم هستند، با لباس شخصی به هتل آمده بودند.

* سارا صفالواز تهران، مهران حیدری از ماهشهر و محمد قوی پنجه از لنگرود سه هوادار دارنده پرسپولیس کارت بودند که به حکم قرعه از میان 1700 دارنده پرسپولیس کارت، میهمان برنامه امروز اردوی سرخ پوشان در هتل اسپیناس بودند. مهران حیدری و محمد قوی پنجه با سفر به تهران در اردو حاضر شده بودند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)