نصب بنر شیث در جایگاه پرسپولیس/پخش گل های دربی در ورزشگاه

مرجع خبری پرسپولیس : در حالیکه نزدیک به چهار ساعت به آغاز شصت و نهمین شهرآورد تهران باقی مانده است، نزدیک به 50 هزار تماشاگر برای تماشای این مسابقه به ورزشگاه آزادی تهران آمده‌اند و تقریبا ظرفیت طبقه اول ورزشگاه پرشده است.

 

شصت و نهمین شهرآورد تهران از ساعت 15 امروز جمعه در ورزشگاه آزادی آغاز می شود. از ساعت 7 صبح امروز جمعه درب‌های ورزشگاه آزادی به روی هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس بازشده تا برای تماشای این مسابقه در ورزشگاه آزادی مستقر شوند.

 

در حال حاضر که حدود سه ساعت به آغاز دیدار شصت و نهم پرسپولیس و استقلال باقی مانده است، نزدیک به 70 هزار تماشاگر وارد ورزشگاه آزادی شده‌اند. هم اکنون طبقه اول ورزشگاه آزادی پر از تماشاگر است و بخش‌هایی از طبقه دوم ورزشگاه نیز پر شده است.

 

هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس با هماهنگی لیدرهای این دو باشگاه با سردادن شعارهای یاد و خاطره مرحوم داود جورابلو، لیدر پیشین باشگاه استقلال را گرامی می دارند.

 

قرار است یک دقیقه پس از شروع مسابقه هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس سکوت کرده و با این کار به روح مرحوم جورابلو ادای احترام کنند. از سوی کانون هواداران باشگاه استقلال پیش از آغاز بازی به هر کدام از لیدرهای دو تیم شال گردنی منقش به نام و عکس جورابلو اهدا خواهد شد.

 

* چندين هوادار پرسپوليس با ويلچر در جايگاه هواداران اين تيم مستقر شده اند.

 

* ماموران نيروي انتظامي كنترل شديدي روي هواداران دارند.

 

* آمبولانس از ساعات ابتدايي صبح در ورزشگاه حاضر شده است.

 

* درحالي كه خبرنگاران رسانه هاي گروهي براي پوشش حاشيه ها و بازي دربي از 9 صبح در ورزشگاه حاضر شده اند اما كارمندان بخش جايگاه خبرنگاران در ورزشگاه آزادي هنوز به محل كار خود نيامده اند.

 

* در جايگاه پرسپوليسي ها بنري از شيث رضايي نصب شده است.

 

اسكوبورد ورزشگاه آزادي كه از همان ابتداي باز شدن درب هاي ورزشگاه روشن بود دقايقي به پخش گل هاي پرسپوليس و استقلال در دربي هاي گذشته پرداخت كه اين نمايش هواداران سرخابي را به وجد آورد

 

* هواداران پرسپوليس در طبقه دوم ورزشگاه آزادي دو پرچم بزرگ قرمز رنگ را پهن كرده اند.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)