شعار هواداران پرسپوليس عليه مرادي/ دایی به شدت تشویق شد/گریه سرخپوشان

مرجع خبری پرسپولیس : گزارشی کامل از حواشی بازی استقلال و پرسپولیس:

 

بازيكنان و كادر فني پرسپوليس ساعت 13:45 وارد ورزشگاه آزادي شدند و هواداران استقلال با مشاهده پرسپوليسي‌ها عليه آنها شعار سر دادند.

 

* با ورود بازيكنان تيم پرسپوليس براي گرم كردن، هواداران به شدت كريم باقري، كاپيتان تيم خود را مورد تشويق قرار دادند و از وي خواستند كه مانند دربي 68 مقابل استقلال گلزني كند.

 

 

*قبل از شروع دربي 69 ليدرهاي دو تيم به سوي همديگر آمده در كنار هم از هواداران خواستند كه رفتا جوانمردانه را براي اين مسابقه رعايت كنند.

 

*علي دايي هنگام ورود به داخل ميدان با علي فتح‌اله‌زاده، سرپرست باشگاه استقلال روبرو شد كه رفتار آنها خيلي صميمي و دوستانه بود و مورد توجه هواداران دو تيم قرار گرفت.

 

*حسين عبدي، مربي تيم پرسپوليس هنگام كردن كردن بازيكنان به صورت اختصاصي با مدافعان صحبت كرد و مسايل فني را به آنها گوشزد كرد.

 

*علي دايي براي بالا بردن روحيه بازيكنان پرسپوليس قبل از شروع مسابقه در كنار زمين تك تك آنها را در آغوش گرفت و به بازيكنان روحيه داد.

 

تيم هاي ملي ايران و نيجريه در روز 26 آبان ماه سال جاري ديدار دوستانه اي را در ورزشگاه آزادي برگزار خواهند كرد. قبل از شروع دربي 69 گوينده ورزشگاه آزادي خطاب به هواداران اعلام كرد كه اين ديدار با حضور ستاره هاي فوتبال نيجريه برگزار خواهد شد و از تماشاگران خواست كه حمايت همه جانبه اي را از تيم ملي داشته باشند.

 

*قبل از شروع مسابقه تعدادي از مسئولان باشگاه استقلال و پرسپوليس از پدر داوود جورابلو قدرداني كرده و ياد و خاطره ليدر مرحوم استقلال را گرامي داشتند.

 

*در جايگاه خبرنگاران تعدادي از افراد ناشناس و غير خبرنگار حضور دارند و بيشتر براي تماشاي مسابقه به جايگاه خبرنگاران منتقل شده اند.

 

*علاوه بر جورابلو، مسئولان برگزار كننده مسابقه ياد و خاطره محسن آقازاده، مربي مرحوم فولاد يزد را نيز گرامي داشتند. آقازاده هفته گذشته بر اثر سكته درگذشت.

 

بازي استقلال و پرسپوليس در حالي آغاز شد كه علي دايي در ابتداي بازي از روي نيمكت مسابقه را به تماشا نشست اما پرويز مظلومي ايستاده كنار زمين بازي را مشاهده مي كرد.

 

* ميلاد ميداودي در دقيقه 9 بازي موقعيت خوبي را از دست داد ولي مظلومي با وجود ناراحتي از هدر رفتن اين فرصت، مهاجم تيم خود را تشويق كرد.

 

* علي كفاشيان، مهدي تاج، علي فتح الله زاده، علي اميري، علي نظري جويباري، افشين قطبي، بيوتر، هاشم ساعدي، حنيف عمران زاده، مجيد فرخزادي و مجتبي شريفي در جايگاه ويژه نظاره گر اين مسابقه هستند.


* حبيب كاشاني سرپرست باشگاه پرسپوليس بر خلاف سرپرست استقلال در بين هواداران پرسپوليس اين بازي را تماشا مي كند. نگراني و استرس در چهره كاشاني مشهود است.


* هواداران استقلال با وجود از دست دادن چند موقعيت از سوي برهاني وي را تشويق كردند. اسكوبورد ورزشگاه هيچ صحنه اي را آهسته پخش نمي كند تا تنشي ايجاد نشود.


* حبيب كاشاني، سرپرست باشگاه پرسپوليس قبل از شروع مسابقه در تونل ورزشگاه آزادي با بازيكنان استقلال احوال‌پرسي كرد.

 

* شيث رضايي، مدافع و كاپيتان پرسپوليس قبل از شروع مسابقه با همه بازيكنان استقلال احوال‌پرسي كرد. سر تراشيده مدافع پرسپوليس مورد توجه دوربين‌هاي تلويزيوني بود.

 

* مسئولان سازمان ليگ برتر قبل از شروع مسابقه از منوچهر نظري، به عنوان يك پيشكسوت داوري تجليل كردند.

 

مسعود مرادي، بارها در نيمه اول مورد اعتراض پرويز مظلومي، سرمربي استقلال قرار گرفت و هواداران اين تيم نيز در پايان نيمه اول به شدت به عملكرد داور دربي اعتراض كردند. ميلاد ميداودي، مهاجم استقلال در دقيقه 45 به دليل تمارض در محوطه 18 قدم پرسپوليس با كارت زرد جريمه شد. مهاجم استقلال در واكنش به تصميم مرادي به شدت اعتراض كرد.

 

حضور 10 تماشاگر خارجي در جايگاه ويژه توجه خبرنگاران را به خود جلب كرد. در ميان تماشاگران خارجي يك خانم نيز از نزديك دربي 69 را تماشا مي كند.

 

*در پايان نيمه اول و با اعلام در صد مالكيت توپ، پرسپوليس 52 درصد و استقلال 48 درصد توپ و ميدان را در اختيار داشتند.

 

*بين دو نيمه مجتبي جباري، اندرسون، اميد روانخواه و جواد شيرزاد از استقلال و محمد پروين، محمد منصوري، كريم باقري و اشپيتيم آرفي از پرسپوليس براي گرم كردن وارد چمن شدند كه تماشاگران هر دو تيم آنها را مورد تشويق قرار دادند.


در پايان مسابقه علي دايي از گل دقايق پاياني بهت زده شده و نمي توانست نيمكت را ترك كند. وي به همراه ساير اعضاي كادر فني در كنار نيمكت نشست و با گذشت زمان و براي انجام نشست مطبوعاتي راهي رختكن شد.

 

*بازيكنان تيم فوتبال پرسپوليس پس از دريافت گل در دقايق پاياني حاضر به ترك زمين چمن ورزشگاه آزادي نبودند. آنها در زمين دراز كشيده و گريه كنان خوشحالي هواداران استقلال را تماشا كردند.

 

*تعداد زيادي از هواداران پرسپوليس نيز از شكست تيم شان در دقايق پاياني ناراحت بودند و با چشمان اشك آلود ورزشگاه را ترك كردند.

 

هواداران تيم پرسپوليس كه معتقد بودند گل دقيقه 7 محمد نوري صحيح بوده است، پس از پايان بازي عليه مسعود مرادي با سر دادن “مرادي حيا كن،‌داوري را رها كن ” عليه اين داور شعار دادند.

 

* فرهاد مجيدي كه زننده تك گل دربي بود پس از پايان بازي به سمت هواداران استقلال رفت و اشك شوق ريخت.

 

* اميرحسين صادقي و شماري از بازيكنان استقلال با در دست گرفتن عكس داود جورابلو با گريه به رختكن خود رفتند.

 

* هواداران پرسپوليس كه روبروي جايگاه نشسته بودند و شماري از آنها گريه مي‌كردند حاضر به ترك ورزشگاه نبودند.

 

* در حالي كه پرسپوليس اين بازي را با نتيجه يك بر صفر باخت، اما علي دايي از سوي هواداران پرسپوليس تشويق شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)