پاسخ هافبك پرسپوليس به توهين مدافع استقلال
مرجع خبری پرسپولیس : داور به ناحق گل ما را آفسايد اعلام كرد و ما مي توانستيم برنده اين بازي باشيم. من از همين جا به هواداران قول مي دهم پرسپوليس در ليگ يا جام حذفي قهرمان مي‌شود.

 

زارع كه يكي از بازيكنان خوب پرسپوليس در بازي روز جمعه مقابل استقلال بود تلاش مي‌كرد خودش را خونسرد نشان دهد اما ناراحتي در چهره‌اش موج مي‌زد.او كه هنگام خروج از استاديوم با خبرنگاران روبرو شد در پاسخ به سولات آنها تاكيد مي‌كرد كه حق پرسپوليس باخت نبوده است.

 

زارع گفت:« داور به ناحق گل ما را آفسايد اعلام كرد و ما مي توانستيم برنده اين بازي باشيم.البته حالا هم اتفاقي نيفتاده است و تازه هفته يازدهم است.من از همين جا به هواداران قول مي دهم پرسپوليس در ليگ يا جام حذفي قهرمان مي شود.»

 

زارع پيش از بازي استقلال گفته بود كه به اين تيم گل مي زند اما ظاهرا امير حسين صادقي،در جواب او گفته بود « زارع اول تهران را ياد بگيرد و بعد به استقلال گل بزند.» جمعه شب زماني كه بازيكنان پرسپوليس در حال خروج از ورزشگاه بودند يك از گزارشگران تلويزيون اين موضوع را با زارع در ميان گذاشت كه او در جواب گفت:« من تهران را بلد نيستم ولي هر جا كه بخواهم تنها مي روم. صادقي هم اگر جرات دارد مثل من تنها به انزلي بيايد تا ببيند چه اتفاقي براي او مي‌افتد.»

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)