مرجع خبری پرسپولیس : عليرضا نورمحمدي مدافع مياني پرسپوليس كه بسياري تصور مي‌كردند در تركيب اصلي ديدار با استقلال قرار مي‌گيرد. گفت:«خودم هم فكر مي‌كردم در تركيب اصلي باشم در طول هفته خيلي خوب تمرين كرده بودم هميشه وقتي سپهر بازي نمي‌كرد من و شيث فيكس بوديم اما احتمالا به خاطر تجربه مجتبي شيري در دربي‌ها او از اول بازي به ميدان رفت.»


نورمحمدي درباره بازي گفت:«نمي‌دانم چه بگويم در نيمه دوم استقلالي‌ها حتي يك حمله نصف و نيمه روي دروازه ما نداشتند و ما هر لحظه به گل برتري نزديك مي‌شديم. توپ و ميدان در اختيار ما بود و خيلي بهتر از آنها بازي كرديم اما مثل اينكه قسمت بود ببازيم.»

 

نورمحمدي در مورد صحنه گل استقلال توضيح داد:

 

«همچنان با شيث من هم به سمت توپ استارت زدم و از چپ به طرف فرهاد مجيدي رفتم اما فكر مي‌كنم يك ثانيه دير رسيدم. خودم به شيث گفتم پوشش مي‌دهم اما من وقتي رسيدم فرهاد مجيدي به توپ ضربه زد.»

 

وي ادامه مي‌دهد:«حقيقي هم به موقع بيرون آمد ولي قبل از اينكه من روي پاي مجيدي تكل بزنم او ضربه‌اش را زد. اتفاقا با پاي چپ هم زد در حالي كه ما فكر نمي‌كرديم با پاي غيرتخصصي ضربه بزند. هنوز هم نمي‌دانم آن توپ چطور گل شد و بعد از گل هم با حقيقي درباره خروجش و نرسيدن من به توپ صحبت مي‌كرديم.»

 

مدافع مياني پرسپوليس گفت:«فكر مي‌كنم در دقايقي كه بازي كردم عملكرد بدي نداشتم اما چه فايده كه تيم‌مان باخت، از اين شكست خيلي ناراحتم اما اميدوارم در بازي‌هاي بعد جبران كنيم.»

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)