“رضایی” ممنوع‌المصاحبه شد
مرجع خبری پرسپولیس : احتمال دارد نارضایتی سرمربی پرسپولیس از یکی از هافبکهای این تیم باعث شود این بازیکن در تعطیلات نیم‌فصل در لیست فروش قرار بگیرد.

 

“مجتبی زارعی” که چند بازی پرسپولیس را به دلیل مصدومیت از دست داد و در حال حاضر هم علی دایی از او به صورت فیکس در ترکیب این تیم استفاده نمی‌کند به احتمال زیاد بعد از پایان نیم‌فصل اول در لیست فروش این تیم قرار می‌گیرد.

 

گویا زارعی که در فصل اخیر زیاد از طرف دایی به بازی گرفته نشده هنوز حرفی درباره جدایی از پرسپولیس نزده ولی مسئولان این تیم می‌خواهند وی در نیم‌فصل به صورت توافقی از پرسپولیس جدا شود.

 

زرینه: پای زارعی شکسته، قهر نکرده!


غیبت هافبک نیمکت‌نشین پرسپولیس در تمرینات اخیر این تیم باعث شد شایعه قهر وی مطرح شود، شایعه که پزشک سرخپوشان آن را تکذیب می‌کند.

 

“فرید زرینه” گفت: پای مجتبی زارعی شکسته و او به این دلیل در تمرینات پرسپولیس حاضر نمی‌شود.

 

وی ادامه داد: زارعی به دلیل شکستگی پایش تا 2 هفته نمی‌تواند تمرین کند و این شایعه که او به دلیل خط خوردن از لیست پرسپولیس در دربی از تمرینات قهر کرده صحت ندارد بلکه فقط به دلیل مصدومیت قادر به حضور در تمرینات نیست.

 

“رضایی” ممنوع‌المصاحبه شد


مدافع تیم پرسپولیس که وضعیت مبهمی در این تیم دارد از طرف مدیریت باشگاه ممنوع‌المصاحبه شد.

 

“شیث رضایی” که از طرف علی دایی به دلیل مسائل فنی اخراج شده بود بعد از دربی مجوز حضور در تمرینات پرسپولیس را نداشت.

 

از طرف دیگر حبیب کاشانی که نمی‌خواهد تیمش بعد از شکست در دربی وارد حاشیه شود به رضایی اولتیماتوم داده که حق انجام مصاحبه ندارد و نباید با هیچ رسانه‌ای گفتگو کند.

 

گویا کاشانی در صحبتی که با این مدافع داشته به او گفته با پادرمیانی مشکلش را حل می‌کند تا او به تیم برگردد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)