مرجع خبری پرسپولیس : حمدعلي يحيوي مربي دروازه‌بان‌هاي پرسپوليس گفت : شاید اگر رحمان احمدی دروازبان بود تک به تک ها را می خورد.

 

محمدعلي يحيوي مربي دروازه‌بان‌هاي پرسپوليس درباره دربي گفت: «ما براي زمان‌هاي متفاوت اين بازي برنامه‌ريزي كرده بوديم. برنامه‌هايمان هم خوب پيش مي‌رفت اما به خاطر عدم تمركز و نفوذهايي كه حريف از جناح راست انجام مي‌داد، با وجود اينكه آقاي دايي تاكيد داشت مدافعان از دقيقه 90 به بعد سر جايشان ثابت بمانند، مثل هميشه تمركز را از دست دادند و دروازه تيم ما باز شد.»

 

يحيوي درباره اينكه گفته حقيقي اگر سريع‌تر خروج مي‌كرد ممكن بود مجيدي دريبل‌اش كند، گفت: «دقيقا همين كار انجام مي شد. متاسفانه در آن صحنه دفاع كارش را انجام نداد.

 

اگر تا لحظه آخر دفاع با تكل يا خطا پشت محوطه جريمه 18 قدم مجيدي را متوقف مي‌كرد آن صحنه تك به تك به‌وجود نمي‌آمد، زاويه هم به اندازه كافي بسته شده بود اما متاسفانه ضربه به جايي زده شد كه توپ با برخورد به تير دروازه داخل دروازه برود.»

 

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا از عملكرد حقيقي در دربي راضي است يا نه گفت: «در مجموع به جز صحنه گل كه اتفاق افتاد، عليرضا فراتر از انتظار ما بود و عالي كار كرد. چه در زمان‌هاي ارسال، چه تك به تك‌هاي نيمه اول، چه روي پرتاب اوت‌ها و بعد از آن موقعيت‌سازي خوب بود اما متاسفانه گلي كه دريافت كرديم باعث شد اين واكنش‌ها به چشم نيايد.» شايد اگر رحمان احمدي درون دروازه بود به خاطر پوشش خوب پشت مدافعان اين گل را نمي‌خورد.

 

يحيوي ابتدا نظر ما را مي‌پذيرد اما در ادامه مي‌گويد: «در آن صورت هم ممكن بود تك به تك‌هاي نيمه اول را بخوريم. بنابراين نمي‌شود گفت اگر رحمان بود حتما گل نمي‌خورد. البته رحمان هم يكي از گلرهاي خوب ماست و كلا هدف ما اين است كه 2 گلر آماده داشته باشيم.»

 

يحيوي درباره نرفتن سمت ترابپور مربي گلرهاي استقلال در زمان گرم كردن دو تيم گفت: «در استقلال ما همدوره‌اي نبوديم اما اتفاقا خيلي با هم عياق هستيم و آخرين فيلم‌هاي آموزش دروازه‌باني را تبادل مي‌كنيم. در آن لحظه تمركزمان روي كار گرم كردن گلرها بود. هيچ مشكل خاصي نيست و در تونل هم روي يكديگر را بوسيديم. همين‌طور من به آقايان مظلومي و پورحيدري كه برايم زحمت زيادي كشيده‌اند دسته گل كوچكي دادم تا اينطوري از تمام زحمات‌شان تشكر كنم.»

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)