مرجع خبری پرسپولیس : هنوز هم خنده هایش خاص و جذاب است برنامه دوشنبه 90 مهمانی داشت که در آخرین رای گیری با اقتدار عنوان محبوب ترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران را از ان خود کرد. عابدزاده حتی برای نوجوانان دهه 70 نیز اسطوره است. این مصاحبه را حتما بخوانید،

 

* در سال های اخیر ندیده بودیم در یک برنامه زنده تلویزیونی شرکت کنی؟

این دفعه رفتم(خنده)


*راستی در جریان برنامه خیلی خندیدی،دلیل خاصی داشت؟

 

 

یعنی باید اخم کنم؟یا یک جور قیافه بگیریم که مردم بدشان بیاد! خنده خوب است و من همیشه می خندم حتی در زمانی که ناراحتم یا مشکل دارم هم می خندم و می دانم مردم این خنده ها را دوست دارند.

 

*عادل به چه می خندید؟

او هم خوش خنده است و برای همین دوستش دارند!


*در جریان برنامه هر کسی دقت می کرد می فهمید که زانوهایت درد می کند چون گاهی آنها را ماساژ می دادی؟

زانوهایم که سالهاست درد دارد، وقتی می نشینم هم «سوز» می کشد و با دستم کمی رویش را ماساژ می دهم اما بیشتر موقع در خواب اذیت می شوم چون گاهی اوقات خیلی درد می گیرند.


*با جراحی بهبود نمی یابند؟

8 بار زانوهایم جراحی شده اند و اگر می شد درستش کنند که درست شده بود. ولی به این دردها عادت کرده ام.


*صحنه هایی که فردوسی پور از دوران بازیگری ات تهیه کرده بود چند درصد از توان،شیرین کاری ها و مسائلی که نام عابدزاده را در اذهان زنده نگه داشته را نشان داد؟

این صحنه ها را قبلا دیده بودم. مسلما ارشیو تلویزیون همه بازی ها را ندارد و فردوسی پور هم کلی زحمت کشید تا این صحنه ها را اماده کند.


*پسرت چه زمان عازم آمریکاست؟

در تعطیلات لیگ به همراه خودم به لس انجلس می رود و بعد از اینکه همه کارهایش انجام شد من برمی گردم تهران.


*نظر شما به عنوان مرد بدون شکست دربی در خصوص بازی هفته قبل استقلال و پرسپولیس چیست؟

من حتی در زمانی که روی نیمکت پرسپولیس به عنوان مربی نسشته ام دربی را نباخته است. این هم نظر لطف خداوند به من بوده و قطعا در همین مسابقه اگر روی نیمکت نشسته بودم پرسپولیس بازی را واگذار نمی کرد.بنده در چنین مسابقاتی چه به عنوان بازیکن و چه مربی جوری خودم را خرج تیم می کنم که مطمئن هستم نتیجه خوبی حاصل می شود.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)